به گزارش ایرنا، عبدالصمد مرفاوی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی صبای قم و تراکتورسازی تبریز افزود: تراکتورسازی تیم بسیار خوب و پرمهره و با مربی فهیم و با دانشی است که بحمدالله توانستیم این بازی حساس و سنگین را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
وی با بیان اینکه از مردم خوب قم و هواداران تشکر می کنم که توانستند با حمایت خود فضا را به نفع صبای قم رقم بزنند، خاطرنشان کرد: امروز همه ارکان تیم و باشگاه متحد و یکدل بودند تا در این بازی به پیروزی و موفقیت دست پیدا کنیم.
سرمربی صبای قم در ادامه افزود: حضور پرتعداد تماشاگران برای ما بسیار خوشایند بود و مسئولان باید قدر این سرمایه بزرگ را بدانند و این استقبال گسترده نویدبخش این موضوع است که قم می تواند در عرصه فوتبال هرچه بیشتر و بهتر موفق عمل کند.
وی با بیان اینکه در روزهای گذشته تیم تراکتورسازی را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بر خلاف بازی گذشته، با انگیزه و تلاش به پیروزی رسیدیم، اظهار داشت: با شناختی که از تیم تراکتورسازی به دست آورده بودیم توانستیم این تیم را شکست دهیم و هافبک های صبا نیز امروز به خوبی وظایف خود را انجام داده و میانه میدان در اختیار صبای قم قرار گرفته بود.
مرفاوی با بیان اینکه توانستیم در یک بازی حساب شده و منطقی پیروز میدان باشیم و امیدواریم در بازی های آینده نیز بتوانیم این بازی خوب را ارائه دهیم، گفت: اعتقاد دارم که جایگاه صبای قم وضعیت کنونی نیست و معتقدم اگر برنامه ریزی ها و حمایت ها بیش از این وجود داشت می توانستیم که به رده های بالاتر دست پیدا کنیم.
وی در پایان در رابطه با اعتراض شدید قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به تیم داوری، تصریح کرد: اشتباهات داوری اگر در هر بازی باشد، برای همه هست و یک روز به نفع و یک روز به ضرر یک تیم خواهد بود.
دیدار دو تیم فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور که در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار شد، با نتیجه 3 بر صفر به نفع صبای قم به پایان رسید.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.