به گزارش ایرنا تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در دیداری از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حواشی همراه بود.
** بعد از پایان بازی تعدادی از تماشاگران نفت مسجدسلیمان به داخل زمین هجوم برده که ماموران حاضر در ورزشگاه آن ها را به بیرون از زمین منتقل کردند.
** بازیکنان نفت مسجدسلیمان نیز بعد از پایان بازی به سمت تماشاگران خود رفته و از آن ها تشکر کردند ین در حالی بود که بازیکنان پرسپولیس بلافاصله راهی رختکن شدند.
** یک ساعت پیش از شروع بازی تمام صندلی های ورزشگاه بهنام محمدی پر شده بود؛ حدود یک هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه حاضر شدند که پشت نیمکت تیم خود مستقر بودند.
** بسیاری از تماشاگران مسجدسلیمانی به دلیل نبود جا از روی دیوارهای پشت ورزشگاه و ساختمان‌ های منزل خود به صورت ایستاده نظاره گر بازی بودند.
** عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان قبل از شروع بازی لباس مفاخر بختیاری را بر تن علیرضا بیرانوند کرد.
** بیرانوند فصل گذشته علاقه داشت با لباس بختیاری در جشن قهرمانی تیم پرسپولیس حضور داشته باشد اما تازه امروز در مسجد سلیمان موفق به پوشیدن این لباس شد.
** برانکو ایوانکوویچ پیش از شروع بازی به هنگام تمرین بازیکنان تیمش وارد ورزشگاه شد که مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت.
** در دقیقه 21 بازی تماشاگران نفت مسجدسلیمان، وریا غفوری بازیکن تیم استقلال را تشویق کردند همچنین در دقیقه 24 بازی هواداران پرسپولیس مثل سایر دیدارهای این تیم مرحوم هادی نوروزی کاپیتان این تیم را یک صدا تشویق کردند.
** تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان از طریق بلندگو بازیکنان تیم خود را تشویق می کردند که این موضوع نارضایتی تیم میهمان را به همراه داشت.
** از ابتدا تا انتهای بازی پرچم کشور ژاپن در دست تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان بود همچنین در بین 2 نیمه آهنگ بختیاری از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.
** میلاد میداوودی بازیکن محبوب تیم نفت مسجدسلیمان در ابتدای بازی از سوی تماشاگران نفتی به شدت تشویق شد، میداوودی از دقیقه 83 به جای محمد شادکام برای نفت مسجدسلیمان وارد زمین شد.
** در نیمه دوم بازی پرتاب ترقه از سوی تماشاگران نفت باعث شد که بازیکن های ذخیره تیم پرسپولیس که در پشت دروازه تیم خود مشغول تمرین کردن بودند به کنار رختکن رفته و در آن قسمت تمرین کنند.
** دقیقه 55 بازی بازیکن نفت مسجدسلیمان درون محوطه جریمه سرنگون شد که بعد از این اتفاق علیرضا مرزبان به شدت به داور اعتراض کرد.
** پیام احمدی پزشک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دلیل اعتراض به داور از روی نیمکت این تیم اخراج شد.
** در اواخر نیمه دوم یک جیمی‌ جامپ وارد زمین شد و به سمت میلاد میداودی مهاجم نفت مسجدسلیمان رفت که در ادامه ماموران برقرار کننده نظم وارد زمین شدند و این هوادار را به بیرون انتقال دادند.
** احمد نوراللهی کاپیتان چهارم تیم پرسپولیس بعد از خروج امید عالیشاه از زمین بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.
** قضاوت این دیدار بر عهده حسین زرگر بود، این داور با 9 قضاوت در لیگ برتر بیشترین داوری ها را در این فصل داشته است.
** در این دیدارحکیم نصاری و هیثم هاشمی زاده بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.
** بعد از پایان بازی حضور افراد متفرقه در اطراف رختکن سرخپوشان به حدی بود که بازیکنان پرسپولیس در رختکن باقی ماندند همچنین برانکو برای حضور در نشست خبری با تاخیر مواجه شد.

/6002/9879
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.