به گزارش ایرنا، علیرضا پژمان عصر پنجشنبه در نست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتورسازی و استقلال تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یحیی گل محمدی سرمربی تیم تراکتورسازی به دلیل تمرین های تاکتیکی در زمین فجر عاشورا نتوانستند در این نشست حضور پیدا کنند و عذر خواهی کردند، افزود: به عنوان عضوی از شهروندان آذربایجان هستم توهینی که در بازی با تیم پرسپولیس انجام گرفت را به شدت محکوم می کنم و امیدوارم مدیریت باشگاه و مسئولان سیاسی و فرهنگی شهرمان نیز این اهانت ها را محکوم کنند.
پژمان با بیان اینکه امکانات خوبی باشگاه در اختیار بازیکنان و تیم قرار داده است، اضافه کرد: بازیکنان تراکتورسازی در شرایط ایده آلی قرار دارند و برای پیروزی فردا سخت تمرین کردند.
گفتنی است تعدادی از خبرنگاران به دلیل اعتراض به حضور نیافتن سرمربی تیم تراکتورسازی از سوال کردن در این نشست خبری خودداری کردند.
وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال تهران نیز در این نشست گفت: بسیار خوشحالم که در اینجا حضور دارم و مهمان نوازی برای ما از فرودگاه تبریز شروع شد و دسته گلی که از طرف باشگاه تراکتورسازی به ما داده شد.
شفر اظهار کرد: در بازی های خارج و از آنجا که من برای اولین بار به ایران آمده ام برای بنده فرصت مغتنمی بوده تا شهر های دیگر ایران را از نزدیک مشاهده کنم و با فرهنگ های متفاوت این شهرها آشنا شوم.
وی با اشاره به معروف بودن شیرینی و فرش تبریز خاطر نشان کرد: در مسیری که از فرودگاه به سالن کنفرانس خبری آمدم زمین های فوتبال زیادی را دیدم که نشان از علاقه بسیار مردم آذربایجان به ورزش فوتبال دارد.
سرمربی تیم استقلال تهران اضافه کرد: امیدوارم فردا شرایط بازی طوری باشد که هم هواداران و هم بازیکنان تیم تراکتور و استقلال کلمه یاشاسین را بگویند.
وی در مورد بازی فردا مقابل تیم تراکتورسازی گفت: آنالیزورهای تیم استقلال چند بازی قبل تیم تراکتور سازی را برای من آنالیز کرده اند و باید بگویم که تیم خیلی قدرتمندی بوده و خیلی خوب مقابل تیم پرسپولیس بازی کرده و همین طور بازی مقابل استقلال خوزستان که با قدرت تمام پیروز میدان شد و با توجه به این آنالیز ما باید فردا یک تیم پر قدرت را به زمین بفرستیم و با تمام توان بازی کنیم تا پیروز میدان شویم.
شفر از روزبه چشمی و جباراف به دلیل سه کارته بودن به عنوان بازیکنان محروم بازی فردا مقابل تراکتورسازی نام برد و گفت: از روز اول که به این تیم ملحق شدم به بازیکنانم گفتم که ما تنها 11 بازیکن و یا 18 بازیکن نداریم بلکه به تمامی بازیکنان تیم استقلال نیاز داریم و همه بازیکنان باید هر لحظه در تمرین حضور داشته باشند تا شانس بازی برای ایشان ایجاد شود.
وی اعلام کرد: برای مسابقه فردا می خواهیم صد در صد تمرکز کافی داشته باشیم و با تمام توان بازی کنیم و از زمین مسابقه با برد خارج شویم.
سرمربی تیم استقلال با تاکید بر داشتن روحیه، توان تاکتیکی و آمادگی جسمانی در یک تیم افزود: روز اول که به تیم استقلال پیوستم و بازی اول این تیم را نظاره گر شدم دیدم که تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط مطلوب به سر نمی برد و حتی از لحاظ تاکتیکی و مسائل دیگر تیم مشکل داشت لذا به کمک تمام کادر فنی و خود بازیکنان با ارائه طرح هایی تیم ازآن موقعیت خارج شده و الآن یک تیم شاداب و با انگیزه و قدرتمند داریم.
شفر با بیان اینکه همیشه به بازیکنان گفتم که وقتی از رختکن وارد میدان می شوید باید مثل یک قهرمان باشید و زبان و بدنتان این موضوع را نشان دهد افزود: به عنوان مربی می خواهم همه بازی ها را با قاطعیت برم و ما قطعا به دنبال سه امتیاز فردا هستیم و مساوی و کسب یک امتیاز برای ما راضی کننده نیست.
دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال تهران از هفته هجدهم لیگ برتر فردا جمعه پانزدهم دی ماه از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
تیم تراکتورسازی با کسب 20 امتیاز در رده یازدهم و تیم استقلال با کسب 26 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر جام خلیج فارس قرار دارند.
خبرنگار** آب بسته ** انتشار : رستگار
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.