مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معتقد است اخراج کادر پزشکی این تیم در دیدار با سیاه جامگان درست بوده است.

به گزارش ایسنا، ستار همدانی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم، سیاه‌جامگان کادرفنی جنگنده و خوبی دارد و بازی سختی را با برد پشت سر گذاشتیم. گفته‌بودم که اگر بتوانیم میانه میدان را از آن خود کنیم، برنده خواهیم‌ شد. از بازیکنانم ممنونم و به سیاه‌جامگان هم تبریک می‌گویم که تیم بزرگی است که توانسته در تهران و تبریز مقابل پرسپولیس و تراکتور نتیجه بگیرد.

او ادامه داد: می‌دانستیم که در بازی‌های خانگی، سیاه‌جامگان به مشکل برمی‌خورد و از این موضوع استفاده کردیم. سه رکن مدیریت، کادرفنی و بازیکن در گسترش تغییرات داشته و طبیعی بود که نیاز به زمان داشته‌باشیم. الان هم زمان می‌خواهیم، شرایط جدول در ابتدای فصل، خاص است. نباید فریب این برد را بخوریم.

وی در خصوص اعتراض هواداران سیاه‌جامگان به اتلاف وقت بازبکنان گسترش فولاد و همچنین اخراج کادر پزشکی گسترش فولاد گفت: رضا خالقی‌فر ممکن نیست که خودش را به مصدومیت بزند، بازیکنانم اصلا و ابدا به ضدفوتبال روی نیاوردند. کادر پزشکی ما زودتر از این که داور اجازه دهد وارد زمین شدند و به درستی از زمین اخراج شدند. در خصوص درگیری میان دهقانی و خسوس نیز اگر اتفاقی افتاده عذرخواهی می‌کنم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.