اصغر اکبری شامگاه چهارشنبه پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر نیروی زمینی تهران در گفت وگو با ایرنا بیان کرد : تیم بسیار جوانی داریم که اگر درست حمایت نشوند در ادامه مسابقات به مشکل برخورد خواهیم کرد از این رو از مسئولان و دلسوزان فارس می خواهم به این تیم کمک کنند.
وی اضافه کرد: 2 هفته از آغاز بازی ها گذشته اما هنوز ریالی به بازیکنان داده نشده و این در حالی است که بسیاری از تیم های گروه هزینه های خوبی کردند و قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده اند و این امر سبب می شود که بازیکنان ما دلسرد شوند.
بازیکن سابق تیم ملی ایران افزود: از بین 700 بازیکن که برای تست به باشگاه آمدند یک تیم کاملا جوان را انتخاب کردیم و خوشحالم از اینکه تیمم بومی است و جوانانی بازی می کنند که آینده فوتبال کشور هستند و می توانند شگفتی ساز هم شوند اما تاکی باید این جوانان را با رفاقت و خواهش و تمنا حفظ کرد؟
این پیشکسوت فوتبال کشور ادامه داد: حداقل تا هفته پنجم باید درصدی از قرار داد بازیکنان را به آنها پرداخت کنیم تا در ادامه بازی ها که به مراتب روز های سختی پیش رو دارند، مشکل ساز نشود.
اکبری گفت: در هفته سوم این رقابت ها که سی ام شهریورماه بر گزار می شود در کرمان با مس نوین این شهر بازی داریم و امیدواریم روند رو به رشد تیم ادامه داشته باشد.
تیم قشقایی شیراز که در جام حذفی فصل گذشته با شکست و حذف تیم پرسپولیس تاریخ ساز شد پس از این بازی که هواداران زیادی هم پیدا کرد و در فوتبال کشور مطرح شد به یکباره با افت شدیدی مواجه شد و حتی تا آستانه سقوط به دسته سوم هم پیش رفت اما هم اینک این تیم در لیگ دسته دوم فصل جاری حال و روز خوبی دارد و با 4 امتیاز از 2 بازی در رده دوم جدول قرار دارد.
مسابقات فوتبال دسته دوم کشور در سه گر وه 11 تیمی برگزار می شود و در پایان دور مقدماتی تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله بعد صعود می کنند.
7368 / 1876
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.