ابراهیم صادقی پنجشنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند و  زدن این تعداد گل نشانه جذابیت این دیدار خوب بوده است.

وی با بیان این که تیمش در نیمه نخست موقعیت های خوبی را از دست داد و می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند بیان کرد: بازیکنان جوان با تمام وجود خود در این دیدار بازی و برای پیروزی و جبران نتیجه، تلاش زیادی کردند که توانستم در نیمه دوم بازی باخته را با پیروزی به اتمام برسانیم.

صادقی تیم ذوب آهن را با داشتن بازیکنان بزرگ، خوبی توصیف و خاطرنشان کرد : در نیمه دوم به بازیکنانم گوشزد کردم که برای پیروزی در این دیدار تلاش کنند که در واقع به پیروزی ما منجر شد.

صادقی ادامه داد :  تیم ما بر روی ضربات ایستگاهی کار کرد و توانستیم از این راه به گل برسیم  در حالی که در نیمه اول هم می توانست برنده شود ولی روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

وی همچنین در باره اخراج بازیکن ذوب آهن یادآور شد :  در فوتبال برخورد وجود دارد و ممکن است باعث خطا شود و سعی ما بر این است در دیدارهای آینده نقاط ضعف تیم مان را برطرف کنیم و بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.

وی تصریح کرد: هنوز لیگ برتر در ابتدای راه است و باید بعد از چندین دیدار بتوانیم در این مورد حرف بزنیم ولی این نکته وجود دارد تیم هایی که طرفداران زیادی دارند برای قهرمانی رقابت می کنند.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و سایپای تهران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران با حضور دست کم ۱۰۰ هوادار ذوب آهن از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز و در پایان تیم سایپا با نتیجه سه بر دو پیروز میدان شد.

/۶۰۲۶/۸۱۱۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.