به گزارش ایرنا، علی دایی شامگاه روز سه شنبه پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب دیدار معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری، افزود: ما از تیم ذوب آهن شناخت کافی داشتیم و این موضوع باعث پیروزی ما شد.
وی یکی بهترین بازی های تیمش را دیدار امروز اعلام کرد و اظهارداشت: تیم وقتی صاحب توپ می شد به خوبی حمله می کردیم و موقعیت های زیادی را در هیجده قدم به دست آوردیم که توانستیم 2 گل بزنیم.
سرمربی سایپا به غیرت بازیکنانش تبریک گفت و خاطرنشان کرد: تنها تر از همیشه هستیم و از مسئولان باشگاه کسی سراغ ما را نمی گیرد و به تمرین ما سر نمی زنند.
دایی با ابراز رضایت از عملکرد دفاعی تیمش تصریح کرد: آقای هاشمی که چندین سال در باشگاه حضور داشتند همه طریق از تیم ما حمایت کردند ولی کسی پشت سایپا نیست.
وی با بیان این که سه دیدار دیگر برای تیم ما باقی مانده است، اظهارداشت: در این دو سالی که تیم سایپا هسیتم با کمترین بودجه داریم کار می کنیم و بازیکنان بزرگی همانند ترابی و دانشگر را تربیت کردیم، حتی برخی از بازیکنان هنوز نیمی از قراردادشان را گرفتند.
دایی کار کردن در این تیم را دشوار دانست و بیان کرد: مسئولان تیم به وعده های خود عمل نمی کنند و می خواهم فصل تمام شود بروم چون خیلی به من فشار آمد.
تیم سایپا با کسب هر سه امتیاز این دیدار 35 امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد.
تیم ذوب آهن نیز که پانزده بازی را بدون شکست پشت سرگذاشته بود، با این شکست با 33 امتیاز در رده هشتم باقی ماند.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.