مصطفی دنیزلی شامگاه روز یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی در اصفهان افزود: توپ های لیگ برتر در فصل گذشته خیلی بهتر از فصل جاری بود و هفته های قبل با فدراسیون فوتبال را در جریان این موضوع گذاشتیم.

وی بیان کرد : نمی خواهم نتیجه بازی را به این موضوع گره بزنم و پیش از این و از روز اول در این باره صحبت کردم.

وی ادامه داد : هنوز فکر بازیکنان ما در دیدار قبلی بود و بازیکنان تیم ملی ما نیز در این دیدار خسته بودند و به خاطر نگرفتن نتیجه این مسابقه بازی بدی برای ما بوده است.

دنیزلی گفت:  نباید فراموش کنیم اگر نمی توانی ببری باید نبازید، شاید در هفته های آتی یک امتیاز هم برای ما مهم خواهد بود.

به گفته وی در اواخر بازی ما بهتر بودیم ولی دیگر زمان بازی رو به پایان بود و نتیجه ای برای ما نداشت.

سرمربی تراکتورسازی  با اشاره به اینکه برای پیروزی در دیدار امروز  تلاشهای زیادی صورت گرفته است گفت: ما سه هفته را پشت سر گذاشتیم دو بازی خارج از خانه و یک بازی هم در خانه با پرسپولیس بازی کردیم بدون اینگه گلی دریافت کنیم و راهمان را ادامه می دهیم.

وی اضافه کرد : تفکر من این است اگر بازی صفر بر صفر شود بهتر است  سه بر صفر شود و صفر صفر نشود.

سرمربی تراکتور سازی تبریز  همچنین تصریح کرد: در فوتیال اسم ها نسیتند که فوتبال بازی می کنند باید تیم جامع باشد و در هفته ششم به بعد شرایط ما بهتر خواهد شد.

وی در باره عدم حضور در کنفرانس خبری قبل از بازی با ذوب آهن گفت: در این باره باید تجدید نظر شود و سفر ما به اصفهان طول کشید و در این زمینه قانونی نیست که قبل از بازی صحبت شود، من  یکی دو روز قبل از بازی با روابط عمومی باشگاه صحبت های خود را می کنم و دلیلی ندارد یک روز قبل از بازی تکرار شود.

/۶۰۲۶/۸۱۱۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.