به گزارش ایرنا، هم اکنون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با 10 امتیاز از 9 بازی در رده نهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.
امید نمازی عصر روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با تیم پیکان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهارداشت: این بازی همانند سایر بازی های لیگ حساسیت خودش را دارد و ما با تیمی بازی داریم که در جدول بالاتر از ما قرار دارد.
وی افزود : مهم کسب هر سه امتیاز بازی است چون پیروزی در این دیدار می تواند از لحاظ روحی و روانی کمک زیادی به تیم ما بکند.
نمازی گفت : پیکان تیمی است که نشان داده می تواند با شرایط سخت کنار بیاید و نتایج دلخواهش را گرفته است.
وی با بیان این که این تیم با همین تفکر به اصفهان آمده است ، خاطرنشان کرد : تیم ما نیز ما هم دست و پا شکسته نیست و برای پیروزی در این دیدار همه تلاش خود را خواهد کرد.
سرمربی تیم ذوب آهن در ادامه با اشاره به داوری های انجام شده برای ذوب آهن در لیگ برتر تصریح کرد : بسیاری از داوری ها به ضرر ما گرفته شده و باید جایگاه تیم ما بالاتر از این باشد.
وی با بیان اینکه مطئمن باشید روزهای خوب ذوب آهن هم فرا می رسد، بیان کرد : در یک فرصت کم انشااله با جذب بازیکنان جدید روند تیم ما بهتر خواهد شد.
نمازی در خصوص تذکر یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه به خودش اظهارداشت: من تذکر از کسی نگرفتم و انتظارات از تیم بالاتر از این است، شنیدم تا نیم فصل به من فرصت دادند.
وی ادامه داد : من احساس نمی کنم به من التیماتوم داده شده، من خودم از نتایج راضی نیستم ولی از کار بچه ها به طور کل غیر از یک بازی با پدیده راضی بودم وهمیشه تیم سرتر بودیم.
وی اضافه کرد : متاسفانه تیم ما را بازنده می کنند ودر این راستا حداقل هفت هشت امتیاز از ما کم شد، جایگاه تیم ما باید حداقل چهارم و پنجم باشد.
نمازی در پاسخ به سوالی درباره ناراحتی فدراسیون فوتبال از نمازی به دلیل رفتن ازتیم ملی گفت: فدراسیون بیاید بگوید با من مشکل دارد تا من هم دلایل رفتنم از تیم ملی را بگویم ما در تمام بازی ها از داوری ضربه خوردیم و دارم به این نتیجه می رسم که تعمدی در کار است.
وی تصربح کرد : تیم من در 9 بازی چهار بازیکن اخراجی داشت که خیلی عجیب است، به خودم قول داده بودم که علیه داوری حرفی نزنم اما اینقدر اشتباهات فاحش داوری به ما ضربه زده که به این باور رسیدم تعمدی در این همه اشتباه وجود دارد.
تیم فوتبال ذوب آهن روز پنجشنبه سه آبان ماه از ساعت 16:15 در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم پیکان خواهد بود.
تیم فوتبال ذوب آهن هم اکنون با 10 امتیاز در رده نهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و تیم پیکان تهران نیز با 15 امتیاز در رده چهارم است.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.