به گزارش ایرنا، ' امیر قلعه نویی ' عصر پنجشنبه پس از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری افزود: در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم فوتبال خوبی ارائه کردیم و با خلق موقعیت های زیاد گلزنی کردیم.
وی اظهار کرد: نیمه دوم یکپارچگی بیشتری در بین بازیکنان ما وجود داشت و دروازه بان ما، بیکارترین بازیکن میدان بود که بر اثر یک اشتباه گل خوردیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه این تیم بازی هدفمندی را به نمایش گذاشت، افزود: با این وجود، یکسری نا هماهنگی هایی در تیم وجود دارد که باید برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه ذوب آهن در زمان حاضر به مرحله خودباوری رسیده است، افزود: با بازیکنان جدیدی که جذب کردیم همچنین بازگشت بازیکنان مصدوم و باتجربه ما از جمله مهدی رجب زاده و قاسم حدادی فر، دست کادرفنی برای استفاده از بازیکنان بازتر شد و بهتر می توانیم تیم را آماده کنیم.
قلعه نویی خاطرنشان کرد: بازیکنان جدیدی که جذب کردیم کمک حال تیم ما بودند و در نظر داریم 2 بازیکن دیگر را نیز جذب کنیم که مذاکره با یکی از آنها در حال انجام است.
وی ادامه داد: بازیکن جدید دیگری مد نظر داریم که خارجی است و در آینده به جمع ما اضافه می شود.
سرمربی تیم ذوب آهن با بیان اینکه همه بازی ها برای ما حکم فینال دارد، گفت: ما تا پایان لیگ 10 فینال دیگر داریم و از فردا باید به فکر بازی هایمان باشیم و برای بهبود وضعیت تیم تلاش کنیم.
وی همچنین اظهار کرد: فراز کمالوند سر مربی صنعت نفت آبادان در هر تیمی که بوده عملکرد خوبی داشته و بازیکنان آن فوتبال بازی کردند و دنبال ضد فوتبال نبودند.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با برتری 2 بر یک مقابل صنعت نفت آبادان چهارمین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرد.
تیم فوتبال ذوب آهن با این پیروزی 32 امتیازی شد و به جایگاه چهارم لیگ برتر باشگاههای کشور صعود کرد و تیم صنعت نفت آبادان نیز با 25 امتیاز در جایگاه نهم این رقابت ها قرار گرفت.
ت/8114/3011 / 2093 **خبرنگار: امیرحسین اکبری**تنظیم کننده: آسیه معینی *** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.