به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال بانوان همیاری ارومیه و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه شفق ذوب آهن اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با پیروزی سه بر دو مقابل تیم همیاری ارومیه سه امتیازی شد.
** تیم همیاری ارومیه در حالی پا به میدان بازی گذاشت که روز چهارشنبه یعنی دو روز پیش از دیدار خود مقابل ذوب آهن تیم خود را بسته بود. این تیم پس از حضور نیافتن تیم فوتبال آینده سازان میهن نجف آباد وارد لیگ برتر شده و هفته گذشته تیم خود را نهایی کرده و بست.
** دو مهره اصلی تیم ذوب آهن زهره کودایی دروازه بان اصلی و فاطمه عادلی دفاع وسط تیم ذوب آهن همچنان در هفته دوم لیگ نیز به دلیل آسیب دیدگی در این بازی حضور نداشتند.
** بانوان هوادار تیم ذوب آهن در نیمه دوم بازی برای روحیه دادن به بازیکنان ذوب آهن به پشت حصارهای زمین چمن آمده و با بوق های مخصوص و شعارهایی تیم محبوب خود را تشویق کردند و بازیکنان ذوب آهن دو گل از سه گل خود را در همین لحظات به ثمر رساندند.
** به دلیل دیر بسته شدن تیم همیاری ارومیه، این تیم سرپرست بانو نداشت و علاوه بر سرمربی تیم، یک آقا به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کرد.
** تماشاچیان این دیدار بسیار کم بودند و حاشیه زمین بازی نیز فاقد سکوی تماشاچیان بود.
** هوای امروز اصفهان به قدری آفتابی و گرم بود که بازی را برای تیم ها بویژه تیم همیاری ارومیه که از شهری سردسیر آمده بودند سخت و طاقت فرسا کرده بود. به گفته خبرنگار ایرنا زمین چمن ورزشگاه آنقدر داغ و سوزان بود که پا را در داخل کفش نیز می سوزاند.
** مسوولان تیم ذوب آهن پس از پایان دیدار به سرمربی و بازیکنان همیاری ارومیه خسته نباشید گفته و همیاری ارومیه نیز از میزبانی این تیم تشکر کردند.
** سرویس ایاب و ذهابی برای انتقال خبرنگاران و عکاسان ورزشی به منظور پوشش این دیدار در نظر گرفته نشده بود.
فصل جدید لیگ برتر بانوان ٢٨ مهر سالجاری با 12 تیم از سراسر کشور آغاز شد.
گ/7135 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون * انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.