زهرا سربالی روز جمعه پس از دیدار تیم های سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه شفق ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ذوب آهن در لیگ برتر بانوان قطعا حرفی برای گفتن خواهد داشت زیرا همه بازیکنان روز به روز در حال پیشرفت فنی و تکنیکی هستند.
وی بازی هفته نخست لیگ مقابل تیم سپاهان را هم خوب ارزیابی و عنوان کرد: هفته گذشته فقط در بخش دفاعی دروازه به دلیل تجربه اول زهرا غریب زاده و نیز در گُلری کمی ضعف داشتیم که خوشبختانه این هفته برطرف شد.
سربالی ادامه داد: هفته آینده با نماینده شیراز در استان فارس دیدار خواهیم کرد و قطعا در دیدار مقابل شیراز بهتر از این هفته خواهیم بود.
دو مهره اصلی تیم ذوب آهن زهره کودایی دروازه بان اصلی و فاطمه عادلی دفاع وسط تیم ذوب آهن به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات در بازی های هفته اول و دوم لیگ تیم را همراهی نکردند.
این دو بازیکن به احتمال زیاد هفته های سوم یا چهارم در ترکیب تیم به میدان خواهند رفت.
دیدار دو تیم فوتبال بانوان ذوب آهن و همیاری ارومیه در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه شفق ذوب آهن اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
دقیقه 30 نیمه دوم دیدار دو تیم همیاری ارومیه و ذوب آهن اصفهان با پاس کاری خوبی که زهرا سربالی انجام داد گل دوم تیم ذوب آهن با ضربه زهرا پورحیدر وارد دروازه همیاری ارومیه شد.
تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با پیروزی سه بر دو مقابل تیم همیاری ارومیه سه امتیازی شد.
ت/7135 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون * انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.