معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ضمن اعلام آغاز طرح تابستانه کتاب در اصفهان گفت: در این طرح استان اصفهان با مشارکت 80 کتاب‌فروشی پس از استان تهران، در مقام دوم قرار دارد.
اصغر مختاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان اظهار کرد: طرح تابستانه کتاب از روز گذشته، سه‌شنبه 25 تیرماه با شعار «کتاب، هم‌نشین دل‌نشین» در اصفهان هم‌زمان با سرتاسر کشور (به‌غیراز استان تهران) شروع شده و تا سوم مردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این طرح کشوری 660 کتاب‌فروشی مشارکت دارند که استان اصفهان با مشارکت 80 کتاب‌فروشی پس از استان تهران با مشارکت 97 کتاب‌فروشی در مقام دوم قرار دارد. خراسان رضوی نیز با مشارکت  66 کتاب‌فروشی مقام سوم را داراست.
معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه هر نفر با ارائه کارت و یا شماره کارت ملی می‌تواند در این طرح تا مبلغ 120 هزار تومان کتاب خریداری کند، گفت: به کتاب‌های خریداری شده در این طرح، تخفیف ارائه می‌شود و تخفیف‌ها بر اساس کتب تألیفی و ترجمه متفاوت است به این شکل که کتاب‌های تألیفی شامل 25 درصد و کتاب‌های ترجمه شامل 15 درصد تخفیف می‌شود.
مختاری تصریح کرد: این تخفیف در قالب یارانه‌ای از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتاب‌فروشی‌ها ارائه خواهد شد.
به گزارش ایسنا، لیست آن دسته از کتاب‌ فروشی‌های استان اصفهان که در این طرح مشارکت دارند، در نشانی  http://tarh.ketab.ir/OstanBookShop.aspx?Bid=4  قابل‌ مشاهده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.