مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی جامع اهالی فرهنگ و هنر استان اصفهان تا پایان سال جاری خبر داد.
محمدعلی انصاری در گفتگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان دارای یک خلأ بزرگ در حوزه فرهنگ و هنر است و این خلأ بزرگ، چیزی نیست جر نبود بانک جامع و کامل اطلاعاتی از اهالی فرهنگ و هنر. به همین دلیل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با همکاری تمام ادارات ارشاد شهرستان‌های استان، به دنبال تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی جامع اهالی فرهنگ و هنر در این استان است.
وی ادامه داد: اطلاعات اهالی فرهنگ و هنر هر شهرستان نزد ما موجود است اما بانک جامعی از آن وجود ندارد و در برخی موارد نیز آمارها با هم همخوانی ندارند. اداره کل ارشاد استان با توجه به همین امر، در حال جمع‌آوری مجموعه اطلاعات مورد نیاز برای شناسایی اهالی فرهنگ به‌ویژه هنرمندان استان اصفهان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: پیگیری این کار از چند ماه گذشته کلید خورده، برنامه‌نویسی ساختار بانک جامع اطلاعاتی اهالی فرهنگ و هنر استان اصفهان نیز انجام‌شده و هم‌اکنون در بخش خود اظهاری قرار دارد. این خود اظهاری نیز در بستر فضای اینترنتی صورت خواهد گرفت.
وی افزود: در مرحله خود اظهاری که دسته‌بندی اهالی فرهنگ و هنر بر اساس رشته و فعالیت در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرد، طی فرآیندی بررسی می‌شود و خروجی نهایی این بانک، تجمیع اطلاعات کاملی از هنرمندان، اهالی فرهنگ و اهالی قرآنی است و تا پایان سال جاری از این بانک اطلاعاتی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.