به گزارش ایرنا، جشنواره تصویرگری رضوی در دو بخش تصویرگری داستانی و تصویرگری غیرداستانی « موضوعی » توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با همکاری بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و دفتر امـور هنـرهای تجـسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
در بخش تصویر سازی داستانی'متین سادات حسینی نژاد' به عنوات نفر اول لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 40 میلیون ریال، 'علی فلاح کردی' به عنوان نفر دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 30 میلیون ریال و 'مجتبی نیسیانی' لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال دریافت کردند.
همچنین در این بخش آثار 'سیده فرزانه رییس الساداتی و 'نرگس فقیهی رنانی' لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال دریافت کردند.
هیات داوران جشنواره در بخش تصویر سازی موضوعی کسی را حائز رتبه اول تشخیص نداد و به 'اشرف کلاهی دهکردی' به عنوان نفر دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 30 میلیون ریال دریافت و همچنین 'منصوره حضور بخش' به عنوان نفر شایسته تقدیر لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال اهدا شد.
در بخش ویژه جشنواره 'ژاله حقیقت' لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 40 میلیون ریال را دریافت کرد و اثر 'منصوره دهقانی' به عنوان شایسته تقدیر معرفی و لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال را به دست آورد.
همچنین پنج کودک شرکت کننده در این جشنواره به نان های 'پرنیان حاجی علی گل'، 'مهرداد دهقانی'، 'میترا دهقانی'، 'پرهام حمیدی' و 'آیدا اکبریان' یک میلیون ریال و گواهی شرکت در جشنواره دریافت کردند.
این جشنواره در محورهای احادیث رضوی، حرم رضوی، سبک زندگی و سیره رضوی، نماز طلب باران، داستان‌های رضوی، زائران پیاده، نماز عید فطر، حدیث سلسلةالذهب و کرامت انسانی با الهام از آموزه‌های رضوی و اهل بیت(ع) برگزار می شود.
6022/7134 / 7150

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.