به گزارش ایرنا، محمدرضا داودی نژاد شامگاه روز پنجشنبه بعد از باخت تیمش مقابل گیتی پسند در جمع خبرگاران اظهارداشت: امیدوارم تیم ها از نظر فنی پیروز شوند و نیاز به این همه حواشی برای بردن نباشد در حالی که اصفهان مهد فرهنگ و تمدن است و بهتر بود حرمت تیم ما را نگه می داشتند.
وی اظهارداشت: در بازی رفت در اهواز اتفاقاتی افتاد که ما از آن حمایت نمی کنیم ما موضوع زندگی تماشاگران هستیم و تا ما موضوع ندهیم آنها نمی توانند انشا بنویسند متاسفم این اتفاقات افتاد.
وی تصریح کرد : تیمی که 9 تا ملی پوش و مربی با ارزشی دارد برای پیروزی نیاز به این اقدام ها و حواشی ندارد و باید بازی را از لحاظ فنی برد.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز ادامه داد : امیداوارم فدراسیون فکری کند و در این زمینه تمهیداتی بیندیشد تا بازیکنان و مربیان ، شان و منزلشان حفظ شود.
داودی نژاد از مدیریت باشگاه ملی حفاری اهواز به خاطر حمایت از این تیم و بازیکنان جوانش تشکر کرد و گفت : بازیکنان تیم ما جوان هستند و از تماشاگران تیم خودمان تشکر می کنم که در این فصل طولانی از ما حمایت کردند.
وی اظهارامیدواری کرد با برنامه ریزی بهتر فصل آینده یک تیم قدرتمندتری با بازیکنان بومی در لیگ برتر فوتسال ظاهر شویم.
وی تصریح کرد : امروز در سایت فدارسیون فوتبال زدند آقای لک سرمربی گیتی پسند محروم شد، ولی چه محرومیتی، به خاطر این که به حواشی دامن زدند.
به گزارش روز پنجشنه ایرنا از فدراسیون فوتبال، پس از گزارش سازمان لیگ فوتسال به دلیل انجام تخلفاتی از سوی «محمدحسین عراقی زاده» قائم مقام و «رضا لک» سرمربی تیم گیتی پسند مبنی بر انجام مصاحبه در فضای مجازی و نسبت دادن مطالبی به سازمان لیگ فوتسال و کمیته انضباطی، این گزارش در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس تصمیم کمیته انضباطی، «از آنجا که تخلف حادث شده با توجه به نوع آن، که عبارت از مصاحبه و انتشار بیانیه باشگاه به شرح فوق در خور صدور قرار دستور موقت است، بنابراین به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نفرات فوق از تمامی فعالیت های مرتبط با فوتسال معلق و محروم هستند.»
بنا بر این تصمیم، قائم مقام و سرمربی تیم گیتی پسند باید چهارم اسفند در کمیته انضباطی حضور یابند و توضیحاتی را در خصوص تخلفات خود ارائه دهند.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.