به گزارش ایرنا، تیم لیگ برتری فوتسال مقاومت البرز، در هفته های گذشته و با روی کار آمدن سرمربی جدید این تیم توانسته از حاشیه های پیش آمده برای آن خارج و فارغ از تمام مشکلات پیش روی، روزهای خوبی را پشت بر بگذارد.
این در حالی است که مسئولان این تیم، عنوان می کنند که برای تداوم راه و کسب موفقیت های بیشتر نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسئولان استانی هستند.
مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز گفت: این باشگاه که تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی داشته برای ادامه فعالیت های خود نیازمند حمایت مسئولان استانی است.
رحیم اسفندیاری در گفت وگو با ایرنا افزود: باشگاه مقاومت البرز مبالغ و آورده بسیاری در ورزش همگانی و قهرمانی استان داشته که به تایید اداره کل ورزش و جوانان استان و حتی فدراسیون ورزش همگانی نیز رسیده است.
وی با اشاره به عملکرد مقاومت البرز اظهار داشت: عملکرد ما با توجه به بضاعت موجود مطلوب است،شاید به ظاهر و باتوجه به جدول لیگ برتر فوتسال کشور، عملکرد تیم مقاومت چندان مطلوب به نظر نمی رسد، لیکن باید به اندازه امکانات از این تیم انتظار داشت.
اسفندیاری ادامه داد: تیم فوتسال مقاومت یک سالن تمرین مناسب ندارد تا خود را برای مقابله با حریفان آماده کند، پس باتوجه به امکانات موجود عملکرد ما مطلوب بوده است.
وی گفت: از مسئولان استانی هم می خواهیم به کمک ما بیایند تا تنها تیم فوتسال لیگ برتری استان بتواند همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.
مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز افزود: باتوجه به اینکه تیم ما نظامی است و باید بیشتر از سربازان استفاده کند، بودجه خاصی نداریم ، 80درصد تیم ما را بازیکنان کم سن و سال و سرباز تشکیل می دهند که باید مقابل بازیکنان باتجربه و ملی پوش رقیب قرار بگیرند.
اسفندیاری گفت: البته هر سال سنجش جذب بازیکن داریم و افراد زیادی در این تست ها حاضر می شوند لیکن سعی می کنیم از میان آنها شایسته سالاری صورت بگیرد و بازیکنان با توان فنی بالا جذب باشگاه مقاومت شوند.
وی ادامه داد: هر فصل تعدادی از بازیکنان ما که خدمت آنها به پایان می رسد جذب تیم هایی می شوند که بضاعت مالی بالاتری دارند و ما باید جای خالی آنها را با استعدادیابی و شناسایی بازیکنان جوان پرکنیم.
با وجود تمام این مشکلات، تیم لیگ برتری فوتسال مقاومت البرز در حال به پیش بردن اهداف خود است و در ادامه بازی های این تیم، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور، تیم فوتسال مقاومت البرز 16 دی در سالن انقلاب اسلامی کرج به مصاف پارسیان شهر قدس می‌رود.
سرمربی جوان تیم فوتسال مقاومت البرز پیش از برگزاری این بازی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هر 2 تیم از بازیکنان خوب و جوانی برخوردار هستند گفت: تیم پارسیان باتجربه است و هر 2 تیم برای کسب نتیجه به میدان می آیند.
فرهاد کشاورز افزود: تغییرات تاکتیکی بسیاری در تیم فوتسال مقاومت البرز انجام شده که نتیجه گرفتن با زمان بر است.
وی اضافه کرد: تیم ما بسیار جوان، پر تلاش و علاقمند به موفقیت است و از هفته ششم رقابت ها شکل و قواعدی که در بازی فوتسال داشته باشیم چه دربخش دفاعی و چه در بخش تهاجمی قالب های جدید را گرفته است.
کشاورز با اشاره به بازی روز یکشنبه این تیم با پارسیان شهر قدس خاطر نشان کرد: در این بازی بازیکن محروم نداریم اما تعدادی از بازیکنان به دلیل فشار بسیار زیاد که از نیم فصل اول بر روی آنها آمده بود هم اکنون در دوره افت به سر می برند.
وی ادامه داد: به همین دلیل در این بازی و بازی های پیش روی بنا داریم از نیروی جوان و کمتر استفاده شده که به فواصل از آنها استفاده و توانسته ایم جوانان خوبی به کشور معرفی کنیم بهره گیریم.
کشاورز گفت: تمام 21 بازیکن ما آماده بازی هستند، با این روندی که در حال طی کردن آن هستیم سال آینده، سال کسب رتبه برای ما است.
وی با اشاره به اینکه فضای امروزی که مقاومت در البرز بوجود آورده تاکنون نداشته ایم خاطر نشان کرد: این موفقیت به دست نیامده مگر به واسطه هواداران و تلاش مسئولان، این شهر شهر بابک معصوم و لیاقتش از این حرف ها بیشتر است.
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز ادامه داد: برای رشد هر چه بیشتر این تیم و کسب رتبه برنامه ای سه ساله برای مقاومت ترسیم که از سال آینده برای کسب رتبه جنگیده و این پرچم را با قدرت به جلو می بریم.
کشاورز با بیان اینکه جوانی بازیکنان بزرگ ترین مشکل این تیم است گفت: در روزی که مسئولیت فوتسال مقاومت البرز را قبول کرده ام به این مساله احجاف داشته ایم، با این وجود حرکت های رو به جلوی ما با توجه به توانمندی های بازیکنان موفقیت آمیز و تلاش می کنیم تا تمامی این نقایص را برطرف کنیم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عملکرد این تیم در بازی های خارج از خانه خیلی موفقیت آمیز نبوده افزود: تمام تلاش خود را می کنیم تا از این بازی ها نیز نتیجه مثبت بگیریم.
کاپیتان تیم فوتسال مقاومت نیز گفت: به آینده این تیم بسیار خوش بین هستیم.
علی محمودی افزود: این تیم همواره به دور از جنجال و ایجاد حاشیه بوده و تمامی تلاش خود را کرده تا بتواند بهترین نتایج را کسب کند.
وی اضافه کرد: تیم فوتسال مقاومت البرز تنها تیمی است که تاکنون به داوری ها اعتراضی نداشته و همواره تنها دغدغه اش کسب نتیجه بوده است.
اکنون تیم مقاومت البرز با کسب 29 امتیاز از دیدارهای گذشته در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.