فرشته کریمی راهی المپیوس می شود؟

فرشته کریمی بانوی ملی‌پوش فوتسال ایران تا هفته آینده تکلیفش برای بازی در سری A ایتالیا مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  فرشته کریمی بانوی ملی‌پوش فوتسال کشورمان 10 روزی است که در تمرینات المپیوس رم شرکت می‌کند و در تست‌های پزشکی نیز حضور داشته است.

فرشته کریمی همچنین با این تیم در یک دیدار دوستانه نیز شرکت داشت. قرار است تکلیف این بازیکن برای قراردادنهایی در هفته آینده مشخص شود.

وی در این باره گفت: حدود 10 روزی است که در این باشگاه تمرین می‌کنم. توافق اولیه صورت گرفته و من در تمرینات و تست پزشکی هم شرکت کردم. فقط کارهای ویزا مانده و اینکه باشگاه در حال نامه‌نگاری با فدراسیون فوتبال است.

وی افزود: من امسال در لیگ ایران بازی نکردم چون 3-4 ماهی می‌شد که از این باشگاه ایتالیایی پیشنهاد داشتم. قرار بود زودتر بیایم که مسئله ویزا داشت. البته خدا را شکر می‌کنم این مشکل حل شد و من در تمرینات المپیوس شرکت کردم.

کریمی درباره توافق نهایی با باشگاه جدیدش، اظهار داشت: من با المپیوس در یک دیدار دوستانه شرکت کردم که مربی تیم هم از عملکرد من راضی بود. تا هفته دیگر مشخص می‌شود می‌توانم قراردادنهایی را امضا کنم یا خیر. هنوز چیزی 100 درصد نیست اما باشگاه تلاش می‌کند که من بمانم. علاوه بر من این تیم بازیکنان خارجی از برزیل و آرژانتین هم دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید