زیور بابایی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این هفته از رقابت ها به مصاف تیم پارس آرا شیراز رفتیم که در نهایت با درخشش بازیکنانم با نتیجه هفت بر 2 به برتری رسیدیم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری افزود: در این دیدار مهتاب بنایی سه گل ، فاطمه پاپی 2 گل، سحر پاپی و فرشته خسروی هر کدام یک گل برای تیم ملی حفاری به ثمر رساندند.
وی با اشاره به این که پارس آرا تیم سوم جدول بود و ما انتظار بازی خوبی از آن ها داشتیم افزود: حریف بسیار جنگنده در میدان ظاهر شد اما بچه های ما از تجربه خود به خوبی بهره بردند و پیروز بازی شدند.
بابایی با اشاره به این که از همان ابتدای بازی از حریف خود پیش افتادیم و در ادامه سعی کردیم با حفظ توپ بازی را تحت کنترل خود درآوریم گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و معتقدم تیم ما هفته به هفته بهتر شده و به آن چیزی که مد نظرمان است خواهیم رسید.
وی گفت: هفته آینده بازی بسیار سختی با تیم سپیدرود تهران داریم که از حساسیت خاصی برخوردار است افزود: گرچه تیم حریف از بازیکنان ملی پوش خوبی بهره می برد اما قطعا اگر بچه های ما بازی همیشگی خود را ارائه دهند پیروز میدان خواهیم بود. در کل بازی راحتی نداریم و برای بردن باید تلاش بسیاری کنیم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در پایان گفت: هدف مان قهرمانی در این رقابت ها است اما به خوبی می دانیم که کار بسیار سختی در پیش داریم و برای رسیدن به این مهم باید تلاش خود را بیشتر کنیم.
به گزارش ایرنا در حال حاضر تیم ملی حفاری با 15 امتیاز و به دلیل گل زده کمتر نسبت به تیم سپیدرود تهران در رده دوم قرار دارد.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.