درکنار آموزش های سوادآموزی دوره انتقال؛ آشنایی و یادگیری کار با رایانه برای 100 تن از سوادآموزان حاضر در این دوره از ماموریت های زیرساختی و توسعه ای سوادآموزی استان می باشد.
کم سوادان بزرگسال جامعه هم مانند سایر افراد حق دارند تا از امکانات و خدمات الکترونیکی بهره گیری کنندکه مستلزم یادگیری مهارت کار با رایانه هستند و باید دستگاه های مربوط زمینه حضور و استفاده آنان را از دوره های آموزشی فراهم نمایند.
معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان قم کلاس های آموزشی مهارت کار با رایانه را اجرا می کند و آموزش زبان انگلیسی و اصطلاحات رایانه و استفاده صحیح از این ابزار و تکنولوژی را همراه با آموزش دوره انتقال که برابر با پایان دوره ابتدایی می باشد دربرنامه های اولویت دار سال 1397 قرارداده و با استقبال و رضایت سواد آموزان بزرگسال مواجه هستیم.
یادگیری و آموزش مهارت کار با رایانه در کلاسهای نهضت سوادآموزی ؛ سوادآموزان را که بیشتر آنان از مادران و ارکان خانواده جامعه هستند و در ارتباط درسی و تربیتی فرزندان و دانش آموزان و پیشرفت و خودباوری کمک می کند. و از فرصت فضای مجازی به صورت سالم وبه موقع استفاده خواهندکرد.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش قم
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.