فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران توانست نقاب ننفاق را از چهره دشمنان اسلام کنار زده و صورت واقعی اسلام را در جهان به نمایش بگذارد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سردار جلیل بابازاده در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در سالن ورزشی شهید دیرین در اردبیل اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان بوده و برای همین استکبار از هیچ توطئه‌ای علیه این کشور دست برنخواهد داشت. 
وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه و رسالت ما در برابر حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از گذشته است، خاطرنشان کرد: نهال نوپای انقلاب امروز به درختی برومند و 40 ساله تبدیل شده که شاخ و برگ پیشرفت آن خواب آرامش را از چشم معاندان نظام گرفته است. 
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل دشمن‌شناسی را در این برهه حساس از نظام اسلامی از رسالات عظیم دانش‌آموزان و دانشجویان دانست و گفت: بی‌شک دشمنان و معاندان نظام در پوسته‌ای نرم اما در باطن خشن و سخت به جنگ علیه ایران اسلامی به پا خواسته‌اند و بصیرت بزرگ نیاز است تا جوانان ما و در راس آن دانش‌آموزان این پوسته خطرناک را کنار زده و با تامل در عمق آن پاسدار ارزش‌های بزرگ نظام اسلامی باشند. 
بابازاده ویژگی بزرگ انقلاب اسلامی ایران را مردمی بودن آن مطرح کرد و افزود: همانگونه که 40 سال پیش ملت ما بی‌هیچ فراخوان و دعوتی و به صورت خودجوش در راه اعتلای نظام اسلامی به صحنه آمده و این نظام را تنها نگذاشتند امروز نیز به عنوان ولی نعمتان و صاحبان اصلی این انقلاب هستند. 
وی تصریح کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی مجالس و محافل دشمنان را به واهمه واداشته و خودشان نیز به این امر اذعان دارند که انقلاب ایران یک انقلاب با پشتوانه اسلامی، الهی و مردمی است و هیچ قدرتی را توان مقابله با آن نخواهد بود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.