مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: برای مردم و به ویژه برای جوانان واجب است که  در راستای تثبیت حرکت استکبارستیزانه‌ی 13 آبان وظیفه خود را انجام دهند و امروز راهپیمایی هر ایرانی، یک برگه رای دوباره به انقلاب اسلامی ایران است.
 
سردار عزت‌الله جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اهمیت رویدادهای ۱۳ آبان "روز مبارزه ملی استکبار" اظهار کرد: تبعید حضرت امام(ره) از جمله رویدادهای این روز بوده و دشمن تصور می‌کرد که با تبعید حضرت امام(ره)، از تحقق انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کرده است که در نهایت با رهبری امام(ره) و همت مردم ایران، انقلاب پیروز شد.
 
وی اضافه کرد: در 13 آبان سال ۵۷ نیز جمعی از دانش‌آموزان راهپیمایی کرده و شهید شدند و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به تعبیر حضرت امام(ره) "انقلاب دوم" بود نیز از رویدادهای مهم ۱۳ آبان است که در تاریخ ایران اسلامی به عنوان "روز مبارزه با استکبار جهانی" به ثبت رسیده است.
 
وی تاکید کرد: راهپیمایی 13 آبان، ثابت می کند که مردم ایران هنوز هم بیدار و استکبارستیزبوده و به رویدادهای 13 آبان اهمیت قائل‌اند، پیام 13 آبان این است که هنوز هم ملت ایران انقلابی ایستاده‌اند.
 
سردار جعفری با تاکید براهمیت داشتن روحیه استکبارستیزی، تشریح کرد: انقلاب ما با روحیه‌ی استکبارستیزی پیروز شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.