به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) در این یادواره گفت: شهدا شمع جاویدان معنویت و چراغ راه برای منحرف نشدن از صراط مستقیم هستند.
سردار دلاور رنجبرزاده اظهار کرد: شهیدان با خون سرخ خود الگوی ولایت مداری و وفاداری به نظام را ترسیم کردند.
وی افزود: ماهر چه داریم از شهداست و شهدای والامقام حق بزرگی برگردن ما دارند، امروز عظمت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا، استقامت و صبر خانواده های آنها است.
سردار رنجبرزاده با بیان اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، ادامه داد: دست های پنهان تلاش می کنند شهدا به فراموشی سپرده شود و از برگزاری چنین یادواره هایی ناراحت هستند.
وی بیان کرد: اما باید با بصیرت و آگاهی نسبت به زنده نگه داشتن یاد شهیدان همت بگماریم و نسل جوان را نسبت به آرمان های شهدا و راه مقدس آنان بیشتر آگاه کنیم.
فرمانده سپاه مهاباد همچنین با بیان اهمیت وحدت بین مسلمانان گفت: اکنون کشورهای اسلامی متوجه شده اند که اگر باهم متحد باشند هیچ کشوری نمی تواندبا نفوذ خود به مسلمانان ظلم کند و جمهوری اسلامی نیز با ایستادگی در مقابل استکبار به تمام مسلمانان این پیام را داد که با اتحاد ظالمان به زانو در می آیند.
سردار رنجبرزاده با تاکید بر احترام کامل خانواده های معظم شهدا، بیان کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران با خون جوانان این کشور آبیاری شده است و ما باید به خانواده های داغدار شهدا احترام ویژه بگذاریم.
وی یادآور شد: خانواده های شهدا تمام هستی خود را تقدیم انقلاب کرده اند و وظیفه همگانی است که همیشه کنار آنها باشیم و با رسیدگی به مشکلات آنان شهدا را یاد کنیم.
در این یادواره همچنین از خانواده 12 شهید دلاور روستای قم قلعه مهاباد و روستاهای اطراف تقدیر شد.
روستای قم قلعه در حدود 15 کیلومتری مهاباد قرار دارد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و تا کنون 764 شهید تقدیم انقلاب کرده است.
3093/3072**خبرنگار: پیمان پاکزاد**انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.