جواد زنجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای راه اندازی این طرح های اقتصادی اشتغالزا در مجموع سه هزار و 770 میلیارد ریال اعتبار توسط دولت و بخش خصوصی هزینه شده است.
وی با بیان اینکه اشتغال فراگیر از سیاست های مهم اقتصادی دولت تدبیر و امید است، گفت: باتوجه به اهمیت ایجاد اشتغال و حمایت از طرح ‌های اشتغال فراگیر 30 طرح جدید با سرمایه ‌گذاری مجموع 870 میلیارد ریال در بخش‌ های کشاورزی ،‌ گردشگری و صنعت در اردبیل به تصویب رسیده است.
فرماندار اردبیل بیان کرد: از این تعداد 10 طرح مربوط به حوزه کشاورزی ، 6 طرح صنعتی و 14 طرح نیز مربوط به حوزه گردشگری است که امید است با همکاری بانک ‌های عامل زمینه پرداخت تسهیلات به سهولت فراهم شود.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت بخش خصوصی برای اشتغالزایی افزود: در کنار اشتغال بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت سرمایه ‌گذاران بومی و غیربومی باید دامنه اشتغال دستگاه‌های اجرایی نیز در سطح شهرستان اردبیل گسترده شود.
زنجانی اظهار کرد: ایجاد اشتغال فراگیر به منظور غنی ‌سازی اقتصاد یک منطقه بسیار اهمیت دارد و باید با ایجاد فرصت های شغلی و حمایت از طرح‌ های اشتغالزا میزان اشتغالزایی را بالا برد.
فرماندار اردبیل با اشاره به افتتاح 500 طرح عمرانی و اقتصادی اردبیل در دهه فجر امسال گفت: برای اجرای این طرح ها بیش از سه هزار میلیارد ریال هزینه شده که با بهره برداری از آنها تحول چشمگیری در جهت رونق اقتصادی و اشتغال این شهرستان ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر این افتتاح ،کلنگ زنی چند طرح هم در این شهرستان با حضور مسئولان انجام می گیرد که مهم ترین آن کلنگ زنی پنل های خورشیدی با سرمایه گذاری 410 میلیارد ریال است.
امسال برای استان اردبیل پنج هزار و 640 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر در نظر گرفته‌ شده که سهم شهرستان اردبیل از این رقم یک هزار و 860 میلیارد ریال است.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.