عبدالله محمودی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای خرید هشت دستگاه تراکتور و ادوات کشاورزی به بهره برداران متقاضی تسهیلات پرداخت شده است.
وی بیان کرد: تسهیلات جذب شده از محل خط اعتباری افزایش ضریب مکانیزاسیون تخصیص یافته و برای خرید تراکتور، کمباین، ادوات مختلف کشاورزی در بخش دامداری، شیلات، مرغداری و گلخانه پرداخت هزینه می شود.
وی اظهار کرد: بهبود وضعیت مکانیزاسیون کشاورزی موجب افزایش کمی و کیفی تولید محصولات و کسب درآمد مالی بیشتر کشاورزان می شود.
محمودی خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات برای مکانیزاسیون در بخش کشاورزی دام و شیلات هیچ گونه محدودیتی ندارد و بهره برداران می توانند با مراجعه به واحد مکانیزاسیون نسبت به دریافت تسهیلات و خرید ادوات مورد نیاز بخش کشاورزی اقدام کنند.

***سه طرح کشاورزی آماده بهره برداری در دهه فجر
مدیر جهاد کشاورزی محلات گفت: سه طرح کشاورزی در این شهرستان برای بهره برداری در دهه فجر با حضور مسئولان استانی آماده است.
محمودی اظهارکرد: این طرح ها شامل آبیاری تحت فشار در سطح هشت هکتار در روستای یحیی آباد و 2 گلخانه به وسعت هفت هزار متر مربع است.
وی بیان کرد: طرح های گلخانه ای بدون دریافت تسهیلات و از محل آورده شخصی کشاورزان ب و در طرح آبیاری تحت فشار با 400 میلیون ریال تسهیلات بانکی و همین میزان نیز آورده متقاضی اجرا شده است.
محمودی اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح های 10 فرصت شغلی مستقیم و 18 اشتغال غیر مستقیم در این شهرستان فراهم می شود.
شهرستان محلات قطب تولید گل و گیاهان زینتی و آبزیان زینتی کشور محسوب می شود و دارای 2 هزار و 600 بهره بردار کشاورز است.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.