محمد کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، 23 طرح در شهرها و 50 طرح در روستاها از محل منابع ملی، 2 درصد نفت، استانی و منابع داخلی اجرا و تکمیل شد.
وی گفت: با بهره ‌‌برداری از این طرح ها برای 97 نفر اشتغال پایدار ایجاد می شود و بیش از 32 هزار نفر از مزایای آنها برخوردار می شوند.
وی اجرای طرح های نوین آبیاری در 112 هکتار، احداث 6 واحد مسکونی برای مددجویان، 2 باب خانه بهداشت روستایی و احداث فضای آموزشی دانشکده کشاورزی سرایان را از مهمترین طرح های افتتاحی دهه فجر ذکر کرد.
فرماندار سرایان با تاکید بر اینکه محور برنامه‌های دهه فجر بر نقش برجسته مردم در پیروزی انقلاب باشد از مسئولان خواست در تمامی برنامه های فرهنگی دهه فجر، مردم نقش محوری داشته باشند.
وی یادآور شد: با تلاش و برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برنامه های متنوعی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی توسط کمیته های دهه فجر در این شهرستان برگزار می شود.
شهرستان سرایان در شمال غربی خراسان جنوبی واقع است و از غرب به شهرستان فردوس، از شمال به بخش کاخک شهرستان گناباد، از شرق به بخش سده شهرستان قاینات، از جنوب و جنوب شرق به شهرستان خوسف و از جنوب غربی به بخش دیهوک شهرستان طبس محدود است.
شهر سرایان مرکز این شهرستان در 160 کیلومتری بیرجند مرکز خراسان جنوبی و در دشتی هموار در حاشیه کویر و دامنه جنوب غربی رشته کوه زابری معروف به شتران قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.