مهدی ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دهه فجر فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای نظام و معرفی هرچه بیشتر خدمات انقلاب و نظام به مردم است.
وی میزان اشتغال مستقیم این طرح‌ها را 47 نفر اعلام کرد و گفت: با بهره‌برداری از طرح‌ های دهه فجر به ازای هر پروژه هزار و 950 خانوار از مزایای آنها بهره‌مند می‌شوند.
ابراهیمی، اصلاح، بهسازی و روکش آسفالت معابر، جدول‌گذاری و اجرای کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر فردوس، اصلاح و بهسازی و روکش آسفالت معابر و پیاده‌روسازی شهر اسلامیه، افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی باغستان، افتتاح اورژانس 115 مهوید و برون و بهره‌برداری از مدرسه سه کلاسه روستای خانکوک و اجرای روکش آسفالت کمربندی فعلی را از جمله طرح‌ های یاد شده ذکر کرد.
وی یادآور شد: عملیات اجرایی روکش آسفالت محورهای فردوس به گناباد، فتح آباد به گستج، فردوس به سرند و همچنین کاشت و نهال‌کاری 285 هکتار از اراضی منطقه پلوند نیز از دهه فجر امسال آغاز می‌شود.
شهرستان فردوس با پنج هزار و 100 کیلومتر مربع مساحت و بیش از 42 هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان جنوبی و فاصله 195 کیلومتری بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
9865 * 6054
خبرنگار - اعظم جمالی* انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.