فرماندار میاندوآب از افتتاح ۹۳پروژه عمرانی دراین شهرستان درایام الله دهه فجر خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ناصر امیری در جلسه شورای اداری شهرستان بابیان اینکه در ایام دهه فجر 93 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 313 میلیارد ریال افتتاح می شود اظهار کرد: در بخش تولیدی 4 طرح با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال با اشتغال زایی 59 نفر افتتاح می شود. 

امیری ادامه داد: همچنین 4 پروژه با اعتباری بیش از 14 میلیارد ریال با حضور اعضای شورای هماهنگی اسلامی و مسئولان شهرستانی کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار میاندوآب گفت:این انقلاب اسلامی مال همه است و ما باید هرچه باشکوهتر مراسمات این ایام را برگزار کرده و وفاداری خودمان را به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اثبات کنیم.

وی ادامه داد:ما باید به گونه ای به استقبال ایام دهه فجر رویم که گویی حضرت امام خمینی قرار است 12 بهمن وارد کشور شود، ما مدیون امام و خون شهدا هستیم.

امیری گفت:هفته گذشته شاهد افتتاح صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در میاندوآب بودیم که مفتخریم اعلام کنیم در شمالغرب کشور به جز مراکز استان ها تنها شهرستانی هستیم که این صندوق با اعتبار اولیه بیش از ۲۱میلیارد ریال راه اندازی شد

وی گفت: این مهم با تلاش های نمایندگان شهر و تلاش های مسئولان جهاد کشاورزی استان و شهرستانی بدست آمده است که واقعاً جای تقدیری دارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.