سید عباس دانایی شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ملت ایران آبادانی و پیشرفت میهن اسلامی خود را مدیون جانفشانی های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند و این راه تا آخر ادامه می دهند.
وی ادامه داد:در 12 فروردین 1358 خون لاله های در خاک خفته به ثمر نشست و مردم با اعتقادی راسخ و وصف ناشدنی دعوت امام امت را برای رای به جمهوری اسلامی لبیک گفتند.
دانایی تصریح کرد: ایران اسلامی همواره برای پیشرفت و بالندگی به رای و اعتماد مردم تکیه کرده است و پیشرفت های که در عرصه های علمی،فناوری در دوران انقلاب اسلامی حاصل شد مرهون اعتماد ملت به این نظام مقدس است.
فرماندار سمنان با بیان اینکه ، وحدت مردم و مسوولان همواره دشمنان قسم خورده این نظام ولایی را آشفته کرده است گفت: باید با تفکر انقلابی و جهادی این همدلی برای افزایش شکوفایی ایران اسلامی ادامه یابد.
وی خاطر نشان کرد: باید راه مقدسی که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هموار کردند با پیروی از رهنمود ها ی رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه یابد.
دانایی گفت: انتخابات به معنی واقعی در ایران اسلامی نهادینه شده است و این امر نمونه بارز مردم سالاری دینی است .
وی افزود: مسیر رشد وبالندگی با تلاش دولت تدبیر وامید و با توجه به منویات رهبر انقلاب در ایران اسلامی هموار شده است و در سال جاری با تلاش مردم و مسوولان اشتغال و رونق کسب وکار در کشور دوچندان می شود.
در روز 12 فروردین 1358 ملت ایران با رای 98.2 درصدی ساختار سیاسی ایران را تغییر دادند و با مشارکت پرشور خود نظام جمهوری اسلامی را تاسیس کردند.
7339/6167 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: محسن شاکری
(برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.