به گزارش ایرنا، محمدجواد کولیوند روز شنبه در بازدید از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی شهید فهمیده شهرستان فردیس، با تبریک فرارسیدن سال 96 و روز جمهوری اسلامی، افزود: نوروز یعنی رفتن به سمت طبیعت و آشتی با طبیعت معنی می دهد.
وی اظهار امیدواری کرد که در این سال جدید مردم با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و بهره گیری از دستورات دینی، همدلی و وحدت بین خودشان را برای ناامیدی دشمنان بیشتر کنند تا شاهد موفقیت های بیشتری برای کشورمان باشیم.
وی با بیان اینکه در نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری عنوان اقتصاد مقاومتی که در سال گذشته نیز بر آن تاکید شده بود، گفت: ولی در سال 96 توجه ویژه ای به تولید و اشتغال شده که امیدوایم بتوانیم کشور را به سویی سوق دهیم تا مشکلات معیشتی مردم کمتر شود.
کولیوند افزود: در جامعه ی امروز ایران جوانان با مشکل سنگین اشتغال مواجه هستند و اگر این مشکل که ارتباط مستقیم با معیشت و اقتصاد مرم دارد مرتفع و یا تا حدزیادی کاهش یابد، معیشت مردم بهبود می یابد.
وی در پایان نیز مجددا با تبریک فرارسیدن سال جدید، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی در سی و هشتمین بهار خود را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که با الطاف الهی و توجه به فرامین قرآن و اهل بیت (ع) و همچنین مقام معظم رهبری سالی نکو و پربار را پیش رو داشته باشیم.
6156/1535 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.