به گزارش ایرنا، سید حسینعلی موسوی روز سه شنبه در نشست شورای اداری اظهار کرد: 6 هزار و 220 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای این پروژه ها که در زمینه های عمرانی، خدماتی، اقتصادی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی هستند، هزینه می شود.
وی افزود افزود: از این تعداد 35 پروژه بهره برداری و 3 پروژه نیز کلنگ زنی می شود.
فرماندار دهلران یادآور شد: مهمترین این پروژه ها شامل افتتاح طرح 36 هزار هکتاری عین خوش فکه با اعتبار پنج هزار و 500 میلیارد ریال ، طرح های آبیاری و زهکشی، گازرسانی به 32 روستای شهرستان و آغاز عملیات گازرسانی به شهرهای پهله و میمه، چهارخطه کردن محور دهلران به اندیمشک، آبرسانی و بیس و آسفالت معابر روستایی، روکش آسفالت، راه اندازی واحدهای تولیدی کوچ، احداث واحدهای آموزشی و خانه های بهداشت و پروژه های گردشگری هستند.
وی همچنین از سهم 140 میلیارد ریالی شهرستان از تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد و افزود: این تسهیلات در راستای تقویت بنیه روستاها و ایجاد اشتغال در حوزه های کشاورزی، دامداری و صنعتی توسط دولت تدبیر و امید انجام می شود که لازم است مدیران و بانک ها در جهت جذب این تسهیلات همت کنند.
موسوی تاکید کرد: انقلاب اسلامی مخلوق مبارزات مردم در سال 57 است که با هدف بازگشت به هویت ملی و ارزش های انسانی که توسط رژیم شاهنشاهی مورد بی مهری قرار گرفته بود انجام شد و در این راه شهدای بسیاری تقدیم شد.
وی وحدت و اتحاد مردم و رهبری و دستگاه های حاکمیتی و احزاب را لازمه استمرار نظام و اقتدار آن در حوزه های داخلی و خارجی دانست و اضافه کرد: اتحاد و انسجام و توجه به منافع ملی و مشترک لازمه حفظ نظام و توسعه و ترقی است که باید مد نظر همه باشد.
فرماندار دهلران بر لزوم اطلاع رسانی از خدمات و اقدامات دولت در شهرستان توسط مدیران تاکید کرد و گفت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای بزرگ و ارزشمند و توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید به مردم است و مدیران در جهت اطلاع رسانی از این اقدامات به افکار عمومی از طریق رسانه ها اقدام کنند.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.