به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر اظهارکرد: به تازگی حدود 100 میلیون دلار بدون هیچگونه نظارتی از یک وزارتخانه به خارج از کشور برده شده است.
وی گفت: اگر کسی بخواهد یک وام 50 میلیون ریالی بگیرد، 2 ضامن باید داشته باشد این درحالی است یک نفر دیگر میلیون ها دلار بدون هیچ نظارتی به وی پرداخت می شود.
حجت الاسلام موسوی فر افزود: در 2 سال اخیر رهبر معظم انقلاب بارها کلمه نفوذ را به کار برده اند و بالغ بر 100 دستگاه نظارتی در دستگاه های دولتی وجود دارد اما با کمال تاسف هزاران میلیارد ریال اختلاس می شود که موجب دلسرد کردن مردم می شود.
وی در بخشی دیگر از خطبه ها گفت: از اینکه رییس قوه قضاییه گفته در آینده نزدیک نام و تصویر قضات متخلف از طریق رسانه ها اعلام می شود، تشکر و قدردانی می کنم.
حجت الاسلام موسوی فر افزود: در کل کشور تعدادی از خدا بی خبر مردم را از نظام مقدس اسلامی دلزده می کنند لذا مسئولان قوه مقننه و مجریه نیز باید همینطور عمل کنند.
وی ادامه داد: دشمن جمهوری اسلامی قوی است و رسانه ها در دست آنها است و کوچکترین زخم در پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاقی افتد سریعا توطئه ها را می چینند ولی وقتی با متخلفان برخورد شود دشمن دیگر جرات نخواهد کرد.
حجت الاسلام موسوی فر، با بیان اینکه یک دادستان انقلابی می تواند با متخلفان برخورد قاطع کند، گفت: دستگاه قضایی نسبت به آنها که کارشکنی می کنند و مشکل برای مردم ایجاد می کنند باید با جدیت وارد عمل شود و با متخلفان برخورد قاطع داشته باشد.
وی تعامل و هم افرایی در بین مسئولان دستگاه های نظارتی را مهم دانست و افزود: مسئولان نظارتی کشور با جدیت وارد عمل شوند و مشکلات مردم را یکی پس از دیگر حل کنند.
وی با بیان اینکه مسئولان تلاش کنند مشکلات معیشتی مردم را حل کنند، گفت: مسئولان به جد مطالبه رهبر معظم انقلاب در بحث معیشتی و اشتغال مردم را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت برنامه ریزی و مردم را در این برنامه ریزی مطلع کنند.
حجت الاسلام موسوی فر، ایجاد بانک اطلاعاتی ، و تشکیل کارگروه اقتصادی و کارآفرینی را ازسوی مسئولان خواستار شد و افزود: در شهرستان خرمشهر ظرفیت های ایجاد اشتغال در حوزه های گوناگون به ویژه کشاورزی وجود دارد و مسئولان دستگاه های اجرایی برنامه ریزی و راهکارهایی برای ایجاد اشتغال مردم طراحی کنند.
وی ادامه داد: در دو سال اخیر شاهد بودیم که زمین های زراعی 500 هکتاری به افراد معلوم الحال به طور قانونی واگذار شده ولی این افراد تاکنون هیچ گونه عملیات کشاورزی بر روی این زمین ها انجام نداده اند و این درحالی است که افراد بیکار زیادی در این شهرستان وجود دارد که نیاز به کار کشاورزی دارند.
امام جمعه خرمشهر گفت: دادستان و اداره اطلاعات نسبت به این قضیه پیگیری لازم را داشته باشند و زمین ها را تقسیم عادلانه کنند و جوانان فعال در بخش کشاورزی را کمک کنند.
7100/7165 / 6037
خبرنگار: کمیله حجازی ** تنظیم: حمید رضا ترابی فرد **انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.