به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که در سرسرای فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه کارا، مدارک شناسایی خود را به دستگاه اجرایی مربوطه ارائه کرده تا درخواست او در کمیته فنی اشتغال شهرستان مطرح و پس از تایید به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شود.
وی با بیان اینکه بانک های عامل پس از معرفی هم افزایی و همکاری بیشتری با متقاضیان طرح های اشتغالزا داشته باشند، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی نیز در معرفی طرح های نیمه فعال و راکد توجه ویژه‌ای داشته باشند.
فرماندار کرمانشاه در ادامه از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که پرونده‌ها و پروژه هایی که در گذشته به دلیل کمبود اعتبار بررسی نشده اند را در دستور کار قرار دهند.
رنجبر، سهم شهرستان کرمانشاه را 30 درصد از هزار و 760 میلیارد ریال اشتغال روستایی استان دانست که 6 درصد سود به آن تعلق می گیرد.
وی افزود: طرح اشتغال فراگیر 18 درصد سود دارد ولی دولت تا سقف هشت درصد به متقاضیان یارانه می دهد.
فرماندار کرمانشاه اشتغال را اولویت اول همه دستگاه های اجرایی دانست و گفت: فرصت مناسبی در استان برای ایجاد اشتغال با این نوع تسهیلات ایجاد شده همه باید با جدیت و تلاش بیشتری برای کاهش بیکاری پای کار بیایند.
شهرستان کرمانشاه نیمی از جمعیت 2 نفری استان کرمانشاه را در خود جای داده است.
3209/8066 خبرنگار:عباداله آذرگون ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.