مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل از استقرار غرفه ویژه خرید بن کتاب در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب اردبیل خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهزاد خسروانی در جلسه هماهنگی برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب در اردبیل اظهار کرد: به دنبال برگزاری نمایشگاه اخیر الکامپ در اردبیل و با همکاری شرکت مخابرات استان اردبیل زیرساخت‌های تامین اینترنت پرسرعت در نمایشگاه فراهم شده و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه کتاب اردبیل مشکلی از بابت اینترنت و خط تلفن نخواهند داشت. 
وی با اشاره به اینکه تمامی غرفه‌داران می‌توانند از وای‌فای و اینترنت پرسرعت استفاده کنند بیان کرد: امسال با ساماندهی و ترمیم نیم طبقه نمایشگاه بین‌المللی فضایی مناسب را برای برگزاری همایش ها و جلسات ویژه نمایشگاه مهیا کرده‌ایم و در کنار آن نمایشگاه بین‌المللی اردبیل از نظر زیرساخت‌ها شاهد تحولات بزرگی بوده است. 
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل را رویداد مهم فرهنگی در استان اعلام کرد و بیان داشت: به نظر می‌رسد استقبال مناسب همشهریان را در این نمایشگاه شاهد خواهیم بود. 
خسروانی با یادآوری اینکه استان اردبیل به مدت پنج روز میزبان ناشرانی از سراسر کشور خواهد بود، تامین و ایجاد زیرساخت‌ها در این نمایشگاه را مهم و اساسی خواند و اضافه کرد: انجام بیمه آتش‌سوزی برای ناشران حاضر در این نمایشگاه امری مهم است که امیدوارم مسئولان نسبت به تحقق این امر اقدامات اساسی انجام دهند.
وی همچنین با اشاره به اینکه دو دستگاه ATM موجود در نمایشگاه پاسخگوی نیازهای ایام پرتردد نمایشگاه نیست، از مسئولان خواست تا برای آسایش مراجعه کنندگان و برای اینکه بازدیدکنندگان با مشکل نقدینگی در خرید کتاب مواجه نشوند نسبت به راه‌اندازی دو دستگاه ATM جدید در این نمایشگاه اقدام کنند. 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود یکی از معضلات چنین نمایشگاه‌هایی را عدم حضور ناشران بزرگ به دلیل نبود فروش اعلام کرد و گفت: ضروری است برای جلوگیری از این پیشامد بن خرید کتاب برای دستگاه‌های اجرایی نیز در نظر گرفته شود که قطعا با این کار شور حضور مردم را بیشتر شاهد خواهیم بود که برای نمایشگاه‌های کتاب آتی نیز موثر خواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.