معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل از افزایش پوشش بی سیم در سطح استان اردبیل با ایجاد و راه اندازی سایت تکرارکننده در ارتفاعات صائین خبر داد
.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، حسین قدیمی با بیان این مطلب افزود: با توجه به ضرورت وجود ارتباطات مخابراتی و رادیویی مطمئن و دائم بین اکیپ های عملیاتی ادارات اتفاقات و امور دیسپاچینگ وجود ارتباط رادیویی را پوشش مناسب و گسترده مورد رصد و سنجش قرار گرفت تا زمینه فعال شدن آن فراهم آید.
وی گفت: به دنبال اقدامات انجام شده توسط اداره مخابرات امور دیسپاچینگ و فوریت های برق در راه اندازی سایت های تکرارکننده موجود با توجه به خروجی مطالعات انجام شده ایجاد سایت تکرارکننده در ارتفاعات صائین در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر با تلاش همکاران این معاونت و کمک امور برق نیر این سایت با هزینه ای بالغ بر 150 میلیون ریال ایجاد و راه اندازی شد.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل خاطرنشان کرد: با ایجاد این سایت ضمن اینکه پوشش و بهره شبکه رادیویی مدیریت برق اردبیل ارتقای مناسبی داشته و لینک رادیویی امور دیسپاچینگ با تکرارکننده مالانکوه تقویت شده کیفیت ارتباط آن امور با امور برق خلخال و واحدهای تابعه نیز بهبود یافته است.
قدیمی ادامه داد: ایجاد و راه اندازی تکرارکننده قره آغاج با هدف تقویت شبکه رادیویی منطقه انگوت غربی و مشگین شرقی در حال انجام است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزی برق استان اردبیل از تجهیز امورهای برق شهرهای مختلف به هوشمندسازی سیستم پیغام گذاری و پاسخگویی به تماس های مردمی خبر داد و گفت: ارتقای خطوط E1 مرکز پاسخگویی از دو خط به چهار خط و ایجاد امکان پاسخگویی به 120 تماس به صورت همزمان و انتقال تماس های خاموشی امورهای نیر، نمین و سرعین به مرکز پاسخگویی اردبیل و پاسخ ثبت خاموشی ها توسط این مرکز انجام شده است.
وی هوشمندسازی سیستم پیغام گذاری و پاسخگویی اتوماتیک با استفاده از قابلیت IVR سیستم مرکز تماس را یادآور شد و بیان داشت: استفاده از نرم افزار WALL BOARD سیستم برای کنترل و مدیریت آنلاین اپراتورها و مشترکین پشت خط و تجهیز امورهای نیر، نمین و سرعین به خط E1 و ایجاد امکان 30 مشترک به طور همزمان را از مهمترین اقدامات انجام یافته در این مدیریت اعلام کرد.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزی برق استان اردبیل از ایجاد مراکز تماس CONTACT CENTER در امورهای برق نمین، سرعین و مشگین شهر خبر داد و افزود: راه اندازی و ایجاد سامانه پیامکی دوطرفه برای کنترل و پیگیری رفع خاموشی معابر اعلامی کل استان را شاهد هستیم.
قدیمی در ادامه کنترل و رصد کلیه تماس های استان برای ثبت دقیق خاموشی ها توسط سرشیفت های مراکز پاسخگویی و راه اندازی سامانه مدیریت ناوگان خودرویی به تعداد 20 خودرو را در کلیه ادارات به همراه اصلاح اطلاعات پایه سیستم ثبت حوادث از دیگر اقدامات و فعالیت های اداره فوریت های برق امور دیسپاچینگ اعلام کرد.
وی بهسازی و به روزرسانی سرورهای ثبت حوادث امورهای برق و افزایش نفوذپذیری تلفن 121 با انتقال تماس های خاموشی ادارات واحدهای تابعه به تلفن 121 امور مربوطه و به تبع ثبت خاموشی محدوده این ادارات را از بخشی از فعالیت های امور دیسپاچینگ اعلام کرد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.