مسعود پزشکیان شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات در گفت و گوی اختصادی با ایرنا افزود: رسانه ها نقش اساسی در اطلاع رسانی و ارتقای سطح آگاهی مردم دارند و در این میان هر رسانه ای که بدون غرض ورزی، اخبار صحیح و درست را به صورت دقیق منعکس کند مورد پسند عموم و مخاطبان قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات باید با رعایت امانت، اخبار صحیح را به مخاطبان خود برسانند و از ایجاد فضای مسموم در جامعه خودداری کنند.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان اینکه بی‌اخلاقی‌ برخی رسانه ها مخاطب پسند نیست و آنان را نسبت به رسانه بیزار می کند، یادآوری کرد: مردم علاقه مند شنیدن و خواندن حقیقت و واقعیت هستند و وظیفه‌ی رسانه بیان چنین مطالبی است.
پزشکیان از رسانه ها خواست با انتشار اخبار صحیح و خوشایند، در جامعه امید ایجاد کرده و مردم را به آینده امیدوار کنند.
وی با اشاره به استقبال جوانان و مردم از نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز گفت: این نمایشگاه بستری را برای دانش آموزان، دانشجویان، فرهیختگان و علاقه مندگان به مطالعه کتاب فراهم کرده است تا این افراد کتاب های مورد نیاز خود را از این نمایشگاه تهیه کنند که این اقدام جای قدردانی دارد.
نهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی همزمان با پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از روز سه شنبه در نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافته و تا فردا ( یکشنبه) دایر است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.