به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس فراخوان منتشر شده این همایش که نسخه ای از آن به ایرنا ارسال شده آمده است: این همایش به همت انجمن 'هیوای زانست' 16 و 17 شهریور ماه 96 در سقز برگزار می شود.
در این فراخوان آمده است علاقه مندان می توانند مقاله های خود را بر اساس یکی از محورهای همایش شامل؛ توسعه اجتماعی و ارتباط آن با نحوه اداره کتابخانه های عمومی، تاثیر کتابدار و کتابخانه در بالا بردن سطح آگاهی جامعه، آسیب شناسی نمایشگاه های کتاب در کردستان و همبستگی میان خانواده و کتابخانه و راه های تحکیم و تقویت آن ارسال کنند.
همچنین جایگاه کتاب و کتابخانه در مدارس و نوع نگرش معلمان و دانش آموزان به این 2 مقوله، نقش زبان مادری در بهبود و ارتقای سطح کتابخوانی در کتابخانه های عمومی و بررسی و تحلیل مشکلات و موانع فراروی فعالیت کتابخانه های عمومی از دیگر محورهای این همایش است که علاقه مندان می توانند تا 31 مردادماه بر اساس آن محورها، مقاله های خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
این همایش با هدف واکاوی و تحلیل وضعیت کتابخانه های عمومی، نقش و وظیفه کتابدار در توسعه و ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بهره گیری از کتابخانه های عمومی در جهت افزایش سطح آگاهی اجتماعی برگزار می شود.
دبیرخانه این همایش در کردستان، سقز، میدان آزادی، پاساژ تقی زاده، طبقه اول واحد 136 واقع شده است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به رایانامه ( پست الترونیک) Ahmad.mohammadi2@gmail.com بفرستند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/6108
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bv
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.