رحیم شهرتی فر روز شنبه در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: زمان کنونی عصر اطلاعات بوده و در این زمان بدون ارتباط و بدون استفاده از قدرت اطلاع رسانی جامعه عقب می ماند.
وی اظهار کرد: بدون اطلاع رسانی و کسب اطلاع نمی توانیم در مسیر توسعه گام برداریم بنابراین باید از این فضا نهایت استفاده را ببریم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از رسانه ها خواست اطلاعات مفید را برای پیشرفت، توسعه، ارتقای فرهنگی و رشد و تعالی جامعه در اختیار مخاطبان قرار دهند زیرا جامعه ای که آگاه است می تواند از نعمت های خداوندی به ویژه آزادی خوب استفاده کند.
شهرتی فر ادامه داد: رسانه ها باید جامعه را نسبت به مسائل مهم سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه آگاه کنند و در این مسیر باید مسائل واقعی و حقایق را منعکس دهند.
وی با بیان اینکه خبرگزاری ایرنا رسانه دولتی و جامعی است، گفت: این رسانه بازتاب دهنده عملکرد نهادهای دولتی بوده و وظیفه و رسالت خطیری در آگاه سازی جامعه دارد که باید با ایجاد ارتباط با صاحب نظران و مراکز علمی و پژوهشی حلقه اتصال بین نخبگان جامعه با مسئولان باشد.
وی عملکرد ایرنای مرکز آذربایجان شرقی را خوب ارزیابی کرد و افزود: خبرگزاری ایرنا برای آگاهی بخشی به مردم و تاثیر گذاری بیشتر باید فعالیت های خود را توسعه دهد.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی از سه شنبه هفته گذشته در نمایشگاه های بین المللی تبریز آغاز شده و تا فردا دایر است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.