محمدصادق پورمهدی روز شنبه در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی افزود: نقش رسانه ها در آگاه سازی مردم و اطلاع رسانی رویدادهای جامعه مهم بوده و باید در این زمینه رسم امانت داری را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه صداقت در نوشتار و گفتار از ویژگی های مهم رسانه هاست، اظهار کرد: اعمال نظر شخصی در بیان مطالب موجب سلب اعتماد مردم به رسانه می شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: رسانه ها در تمام ابعاد هم از لحاظ اجتماعی و فرهنگی در جامعه نقش آفرین بوده و خبرگزاری ایرنا به عنوان زبان گویای دولت در سال های اخیر خوب عمل کرده و در مسیر رشد قرار گرفته است.
پورمهدی با اشاره به نقش نمایشگاه های کتاب و مطبوعات در افزایش اطلاعات مردم و آگاهی بخشی به آن ها ادامه داد: با توجه به استقبال خوب مردم از این نمایشگاه ها، این نمایشگاه ها می تواند در ارتقای سطح آگاهی آنان موثر باشد.
وی با اشاره به رشد فضای مجازی در زمان کنونی گفت: در این فضا هر شهروند می تواند یک رسانه باشد و باید این رسانه ها نیز به سمت تخصصی شدن حرکت کنند.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی از سه شنبه هفته گذشته شروع شده و تا فردا ادامه دارد.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.