احمد علیرضابیگی روز شنبه در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی در گفت و گو با ایرنا افزود: در زمان کنونی رسانه ها هرچقدر به امکانات رسانه ای مجهز شوند بهتر می توانند نقش خود را ایفا کنند.
وی با بیان اینکه در زمان کنونی دنیا با زبان رسانه با ما حرف می زند و دشمن نیز برای اینکه بر افکار و ذهن ها اثر بگذارد از زبان رسانه استفاده می کند، اظهار کرد: دشمن در این حوزه از زبان رسانه به شکل های متفاوت از جمله نوشتاری، گفتاری و الکترونیک استفاده می کند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در خانه ملت با بیان اینکه جمهوری اسلامی در عصر انفجار اطلاعات قدم های مناسبی برداشته است، یادآوری کرد: ما نیز برای مقابله با دشمنان باید به زبان رسانه در شکل های مختلف مجهز شویم.
علیرضابیگی، ادامه داد: رسانه هایی که در مسیر حقیقت و دلدادگی ملت ایران و پافشاری بر آرمان های انقلاب حرکت کند موفق بوده و جایگاه خود را بین مردم حفظ می کند.
وی گفت: رسانه ها باید نقش تعیین کننده خود را در افزایش شعور سیاسی مردم و انعکاس واقعیت ها به مسئولان دستگاه ها و نهادها ایفا کند.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی از روز سه شنبه هفته گذشته در نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافته و تا فردا دایر است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.