احمد علیرضابیگی روز دوشنبه در جمع عزاداران حسینی تبریز، افزود: ملت ایران به برکت اهل بیت (ع) و تاسی از فرهنگ عاشورای حسینی تسلیم زورگویی های استکبار و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی نمی شوند و امروز به برکت اباعبدالله الحسین و راه شهیدان شکست ناپذیر است.
وی اضافه کرد: بر همین اساس جمهوری اسلامی ایران در برابر همه مستکبران و یاوه گویان ایستاده و تلاش و آرزوی دشمنان این است که جمهوری اسلامی را محدود و محصور کنند اما ملت ما به فضل الهی روز به روز در مسیر پیشرفت و تعالی گام بر می دارد.
علیرضابیگی اظهار کرد: امروز اسطوره هایی چون شهید حججی ها ادامه دهنده راه سرداران شهید باکری و همت ها هستند که حجت را تمام کرده اند و انقلاب اسلامی با نشاط تر از همیشه در راه تحقق آرمان های انقلاب گام بر می دارد.
وی ادامه داد: حضور با شکوه و با صلابت مردم در تشییع پیکر شهید حججی نشان داد مردم پای آرمان‌های خود با شهدا و رهبری ایستاده‌اند و هرگز از آن عدول نخواهند کرد.
این نماینده مجلس دهم رمز پیروزی ملت ایران را وحدت کلمه در تبعیت از منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: انقلاب اسلامی که قرار بود با توطئه های استکبار از بین برود امروز در منطقه با تغییر شرایط اثبات کرده که بازیگر اصلی به پشتوانه اندیشه انقلابی خود می باشد.
علیرضابیگی اضافه کرد: آمریکا به عنوان قدرت برتر جهانی ما را به عنوان رقیب خود انتخاب کرده و در این رقابت و رویاروئی، ما توانسته ایم شرایط درگیری های منطقه ای را به نفع خود تغییر دهیم.
خبرنگار: مرتضائی ** انتشار: رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.