به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدنظرعظیمی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از سربازان نمونه جوانرود در حسینیه تیپ انصارالرسول این شهرستان، افزود: تجزیه طلبی کشورها از دیگر فتنه های استکبار است که دشمنان با این کار به اهداف خود نخواهند رسید.
وی به وحدت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: پیروزی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس با همدلی همه مردم ایران به دست آمد، امروز هم دشمنان بدانند که مردم همان مردم زمان جنگ هستند و با تمام توان پشتیبان جمهوری اسلامی می باشند.
سردارعظیمی خاطرنشان کرد: ملت ایران دشمن خود را بخوبی شناخته است و در صحنه های مختلف به ویژه در دفاع از حرمین شرفین با ایمان و اخلاص دفاع می کند و تا زمانی که این روحیه در ملت ایران حاکم باشد دشمنان را ناکام می کنند.
فرمانده تیپ انصارالرسول جوانرود نیز با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: سربازان در همه دوران ها به ویژه در دوران دفاع مقدس نقش موثری داشته اند.
سردار ناصر باباخانی افزود: سربازان وظیفه در طول جنگ تحمیلی با حضور در کنار پاسداران و بسیجیان، سهم زیادی در پیروزی های رزمندگان اسلام داشتند.
وی با اشاره به 125 شهید سرباز منطقه اورامانات یادآور شد: سربازان همواره در سختی و مشقت در گرما و سرما با بیداری و هوشیاری در تامین امنیت کشورمان نقش موثری داشته و دارند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس با تقدیم 9 هزار و 800 شهید، 20 هزار و 500 جانباز، یک هزار و 800 آزاده و 31 هزار ایثارگر نقش مهمی در پیروزی سپاه اسلام مقابل دشمنان بعثی ایفا کرد.
7453/8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.