فرماندار بیله سوار روز پنجشنبه در آئین استقبال از اولین مسافران نوروزی گفت: مسوولان همه دستگاه ها و نهادهای خدمت رسان و امدادی این شهرستان در این ایام آماده ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.
آرام حلیم با اشاره به چاپ هزاران نسخه نقشه و اطلاعات مربوط به اماکن گردشگری و خدماتی استان اردبیل بویژه شهرستان بیله سوار برای ارائه به مسافران اظهار کرد: در مبادی ورودی شهر چادرهای راهنمای گردشگران برپا شده و آماده راهنمایی و ارائه اطلاعات مورد نیاز به میهمانان هستند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، وی افزود: علاوه بر هتل ها ، میهمان پذیرها و میهمانسراها مراکز اسکان فرهنگیان نیز برای اسکان مسافران نوروزی شهرستان آماده سازی شده و ظرفیت این مکان ها 800 نفر در شبانه روز است که به نسبت سال گذشته مراکز اقامتی 10درصد افزایش یافته است.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل واقع شده و 68 کیلومتر با جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد. مزار سربازان گمنام ، تپه دمیرچی ، شهر کندویی روستای پتلقان ، درخت چنار ، شکارگاه های خروسلو ، قیز قلعه سی ، کشتزار های دانه های روغنی و غلات ، کاروانسرای مخروبه در منطقه شورگل خروسلو ، بازارچه مرزی و پارک تپه نرگس از آثار دیدنی بیله سوار مغان است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:
6018/7116
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.