به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدشهاب الدین حسینی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی این طرح در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: برای بهره مندی مردم و گردشگران از فضای معنوی بقاع متبرکه همزمان با تحویل سال نو برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در قالب طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه شاخص برگزار می شود.
وی از اهتمام اوقاف برای رواج گردشگری مذهبی در منطقه خبر داد و اظهار کرد: در این راستا امکانات ویژه‌ای در بقاع متبرکه استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی فراهم می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مراسم های متنوع و ویژه همزمان با تحویل سال نو در آستان مقدس بقاع متبرکه شاخص استان یادآوری کرد: در قالب طرح آرامش بهاری خیمه های معرفت در این بقعه ها برپا و با استقرار روحانی در این خیمه ها علاوه بر برقراری ارتباط با زایران و مسافران نوروزی به سئوالات شرعی آنان پاسخ داده می شود.
حجت الاسلام حسینی از آمادگی بقاع متبرکه استان برای پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی خبر داد و افزود: در برخی از امامزادگان باید امکاناتی از جمله چادر برای اسکان زائران و گردشگران فراهم شود که تحقق این امر نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله هلال‌احمر و میراث فرهنگی است.
طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین در بقاع متبرکه آذربایجان شرقی اجرا می شود.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.