به گزارش ایرنا، رضا سیار عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائران افزود: در ایام نوروز 96 حجم کاری وسیعی پیش رو داریم که امیدواریم با مشارکت همه مردم و مسئولان و دستگاههای اجرایی بتوانیم در هر دو زمینه موفق عمل کنیم.
وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی در روزهای نخست تعطیلات نوروزی، مسأله اسکان و استقرار مسافران نوروزی را بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به پیش بینی باد و باران نیازمند توجه جدی به مسأله اسکان بوده و علاوه بر آمادگی مدارس، باید اماکن مسقف دیگری را نیز فراهم بیاوریم.
فرماندار قم یکی از ظرفیت های اسکان اضطراری مسافران را مصلای قدس دانست و گفت: باید از همه امکانات و ظرفیت های دولتی برای فراهم آوردن شرایط مناسب برای اسکان مسافران و پذیرایی شایسته از زائران استفاده کنیم.
وی در پایان با اشاره به گلایه صنف هتلداران و بخش خصوصی در رابطه با مسأله اسکان مسافران نوروزی در مدارس تصریح کرد: پذیرش مسافران برای اسکان در هتل ها و مسافرخانه ها باید توسط خودشان انجام شود و نباید با برخی سخنان خستگی را به تن کسانی که برای اسکان مسافران به شدت تلاش می کنند بگذاریم.
جلسه ستاد تسهیلات زائران با حضور استاندار قم، معاونان استاندار، فرماندار قم و جمعی از مدیران و رؤسای دستگاههای اجرایی ذیربط در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.