فریدون بابایی روز شنبه در جشن دهمین سال تاسیس "سایت خلخالیم" در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات خلخال افزود: آزادی عمل رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی آزاد به مردم موجب کاهش فساد مالی در جامعه بدلیل معرفی افراد فاسد به مردم و فراهم شدن زمینه توسعه و رونق اقتصادی جامعه خواهد شد.

او با بیان اینکه انتقاد حق مردم و رسانه است و مسئولان اجرایی شهرستان باید پاسخگوی سوالات متعدد مردم منطقه در عرصه‌های مختلف باشند، اظهار داشت: با آغوش باز از انتقادهای سازنده استقبال کرده و در عین حال مخالف تخریب با هر عنوان نقد و یا چیز دیگر هستیم.

وی گفت: رسانه‌ها و مطبوعات براحتی می‌توانند بستر توسعه فرهنگی جامعه را فراهم کنند و حتی در این خصوص اطلاع‌رسانی برخی از رسانه‌های فاقد شناسنامه نیز در توسعه فرهنگی بی‌تاثیر نخواهد بود.

او بیان‌کرد: با تمام توان از اصحاب رسانه حمایت می‌کنیم و دست کسانی که را که با استفاده از امکانات مطبوعات و فضای مجازی زمینه توسعه همه‌جانبه این منطقه را فراهم می‌کنند، به گرمی می‌فشاریم.

وی اظهارداشت: القای افکار منفی برخی از افراد تاثیرگذار جامعه عامل موفق نبودن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بزرگ و تاثیرگذار این منطقه در گذشته بوده و با اندکی توجه به گذشته خلخال براحتی می‌توان دریافت که عامل اجرایی نشدن پروژه‌هایی همچون احداث کارخانه سیمان ،پادگان آموزشی افسری و فرودگاه خلخال در سال‌های دور مقاومت برخی از اهالی تاثیرگذار این شهرستان در مقابل این طرح‌ها و نه بی مهری مرکز استان بوده است .

فرماندار خلخال با بیان اینکه در بسیاری از موارد اختلاف نظرها موجب از بین رفتن حق منطقه می‌شود، گفت: انتظار از اصحاب رسانه و مطبوعات تلاش برای دستیابی به اهدف ایجاد وحدت و همدلی در بین مردم با پرهیز از هرگونه گرایش‌های جناحی و سیاسی و درست کردن خلخالی آباد با مردمانی شاد است. 

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.