به گزارش ایرنا، قدرت الله نوروزی شامگاه چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان افزود: اصحاب رسانه باید به نظارت همگانی بر رفتار مسئولان با پرهیز از تخریب بپردازند تا بیشترین نفع را برای جامعه به همراه داشته باشد.
وی با بیان اینکه خبرنگاران می توانند پاسدار منافع مردم باشند، اظهار کرد: در سایه شفافیت، جلوی بسیاری از فسادها گرفته می شود و دیگر نیازی به مبارزه با فساد نیست.
شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه خانه مطبوعات باید مامنی برای اصحاب رسانه باشد، گفت: اعضای این خانه باید برای ارتقای سطح مطبوعات و آگاهی عمومی تلاش بیشتری کنند.
وی با بیان اینکه خبرنگاران بیش از دیگران در اصلاح جامعه نقش دارند، افزود: اگر فعالیت خبرنگاران آلوده به رفتارهای مغرضانه با اهداف سیاسی باشد، مانع خدمت خادمان به ملت خواهد شد.
نوروزی همچنین خاطرنشان کرد: اگر امروز نقش مطبوعات در رقابت با فضای مجازی، کمرنگ شده باید دلایل آن بررسی و رفع شود.
مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: این مجموعه حدود 190 عضو دارد که حدود 130 نفر آنها در آخرین انتخابات اعضای هیات مدیره که به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کردند.
امیر احمد زندآور افزود: 60 درصد از اعضای خانه مطبوعات استان از کلانشهر اصفهان هستند.
وی در این مراسم از استاندار اصفهان خواست تا نماینده ای را به عنوان رابط با مطبوعات انتخاب و معرفی کند و خاطر نشان کرد: در حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج شاهد تناقض در برخی آمار و اطلاعات بودیم زیرا ساز و کار درستی برای آن تعریف نشده بود.
زندآور همچنین با بیان اینکه وضعیت مطبوعات اصفهان در مقایسه با سایر استان ها چندان مناسب نیست، خواهان در اختیار قرار گرفتن خانه امیرقلی امینی برای خانه مطبوعات و برگزاری نشست های فصلی با حضور مسئولان و اصحاب رسانه شد.
در این مراسم با حضور استاندار اصفهان از 2 کتاب 'خبرسازان' که مجموعه ای از آثار خبرنگاران و عکاسان شرکت کننده در دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان اصفهان بود، رونمایی شد.
همچنین، اعضای یازدهمین دوره هیات مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان تکریم و اعضای دوازدهمین دوره معرفی شدند.
ت/3011/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.