گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

دبیر هنری جشنواره: استقبال از جشنواره روح‌الله قابل تقدیر بود

دبیر هنری جشنواره نمایشنامه‌نویسی و تئاتر روح‌الله گفت: استقبال تماشاگران فهیم از اجراهای نخستین روز از جشنوارۀ نمایشنامه‌نویسی و تئاتر روح‌الله ستودنی بود.

دبیر هنری نخستین جشنوارۀ نمایشنامه‌نویسی و تئاتر روح‌الله، در جمع خبرنگاران و در پایان روز نخست جشنواره روح‌الله، اظهار داشت: خوشبختانه مراسم افتتاحیۀ جشنواره با استقبال خوبی از سوی هنرمندان و اصحاب رسانه روبرو شد و همۀ این عزیزان با حضور خود، جشنواره را مزین به قدوم خود کردند.

به گزارش جماران، محمدرضا رفیعی در خصوص استقبال تماشاگران از این جشنواره گفت: نحوۀ فروش بلیت نیز به نحو احسن انجام شد، و این امر سبب شد که ظرفیت همۀ سالن‌ها به‌طور کامل پر شود.

وی پوشش خبری جشنواره را قابل قبول دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه با جدیت و پشتکار گزارش‌های تصویری و خبری خود را از رویدادهای جشنواره نشر دادند و همدلی و همراهی هنرمندان گروه‌های اجرایی با یکدیگر باعث دلگرمی همۀ دست‌اندرکاران این جشنواره شده است.

دبیری هنری نخستین جشنوارۀ نمایشنامه‌نویسی و تئاتر روح‌الله در ادامه گفت: با آنکه این جشنواره برای نخستین بار در اصفهان در حال برگزاری است، اما همدلی شرکت کنندگان با گروه اجرایی و رقابت سالم و هم‌افزایی گروه‌های شرکت کننده سبب شد تا اجرا این برنامه به‌خوبی انجام شود.

وی تصریح کرد: جشنواره‌های ارزشی به مدد استقبال مردمی معنا پیدا می‌کنند و این امر در روز نخست جشنواره روح‌الله به ظهور رسید، امید است که تأثیر اندیشه‌های امام(س) با یاری هنر والای نمایش بیشتر از پیش در جامعه جاری شود.

رفیعی در پایان یادآور شد: همت و همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام(س) نمایندگی اصفهان و دید مثبت مدیر این موسسه امکان برگزاری این جشنواره را فراهم آورد، جشنواره روح الله بر روی پای خود ایستاد، این خود می تواند چراغ راهی برای جشنواره های ارزشی دیگر باشد.

این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.