به گزارش ایرنا ، در حالی که هزاران مسافر برای دیدن آئین های عزاداری ایام تاسوعا وعاشورای حسینی خود را به خلخال رسانده اند با سرمای هوا و باد و باران غافلگیر شده و امکان اسکان درچادر و یا فضای آزاد را نیافتند .

طی دیروز و امروز حجم ورودی گردشگران به این شهرستان به حدی است که همه جاده های ارتباطی منطقه از جمله راه های خلخال ،اردبیل_پونل ،اسالم،گیوی و راه های فرعی روستایی مملو از مسافر بوده و زیرترافیک سنگین خودرها قرار گرفته است .

هم اکنون تردد در داخل خیابانهای اصلی شهر و منتهی به مبادی ورودی و خروجی نیز به علت وجود ترافیک سنگین ناشی از ورود گردشگران بی شمار به این شهر به سختی صورت می گیرد . 

موج سرما که از دو روز پیش وارد منطقه خلخال شده امروز شدت گرفته و باد سرد همراه نم نم باران مانع ازحضور گردشگران خلخال جهت اسکان در فضای باز ،پارک ها و بوستانها ویا مناطق گردشگری ازناو اندبیل شده است .

رییس اداره هواشناسی خلخال امروز دوشنبه درگفتگو با ایرنا از کاهش دمای هوای این شهر خبر داد وافزود: با ورود جبهه هوای سرد و بارشی به منطقه دمای صبح امروز خلخال به 7 درجه بالای صفر رسید که در مقایسه با دمای هوای 27 درجه ای اولین روز هفته جاری 20 درجه کاهش نشان می دهد .

فرامرز فرض الله پور با بیان اینکه سرما و هوای ابری تا روز جمعه  تدوام خواهد یافت اظهار کرد:هم اکنون دمای هوای این شهر در میان روز 11 درجه ،رطوبت هوا 45 درصد وسرعت وزش باد 20 کیلومتر برساعت است .

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی گیلان قرار دارد.

۶۰۱۶. ۷۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.