حمیدرضا محمدحسینی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: صبح امروز به دلیل وزش باد شدید و مواج بودن دریا، بنادر مسافری شهید حقانی بندرعباس، شهید ذاکری قشم و جزیره هرمز تعطیل و تردد در این بنادر متوقف شد.
وی افزود: با مساعد شدن شرایط جوی و فراهم شدن زمینه ترددهای دریایی ایمن، هم اکنون فعالیت شناورها در این بنادر برقرار شده و این بنادر آماده پذیرش مسافر هستند.
محمدحسینی بیان داشت: براساس اخطاریه هواشناسی و به منظور پیشگیری از حوادث دریایی، فعالیت شناورهای تفریحی در اسکله های گردشگری کندالو و شیب دراز برای تردد به جزیره هنگام، امروز شنبه 11 اسفندماه به طور کامل تعطیل است.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر تاکید کرد: در شرایط نامساعد جوی و دریایی ، مسافران از رفت وآمد با شناورهای غیر استاندارد از مبادی غیر مجاز دوری کنند.
به گزارش ایرنا، بیشتر نقاط استان هرمزگان از اواخر روز پنجشنبه شاهد فعالیت سامانه بارشی و طوفانی شدن دریا و وزش باد شدید هستند که براساس اعلام هواشناسی این شرایط تا دوشنبه ادامه دارد.
40 فروند شناور با ظرفیت 4000 صندلی ترابری مسافران دریایی بین بنادر شهید حقانی بندرعباس؛ شهید ذاکری قشم، بندرگاه جزایر هرمز و لارک را بر عهده دارند.
مسوولیت راهبری بنادر مسافری بندرعباس تحت مدیریت اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.